the Wings Nistelrode , verzameltopic

@Michael
Ik heb zeker interesse om te komen kijken in Gendt. Kan je aangeven welke datum en waar het wordt gehouden?

Hallo Hans,

De datum is Zondag 18 December. De wedstrijden zijn van 10:00 tot 17:00

Hier het adres:

Sporthal Walburgen
(bij sportvelden van de Bataven)
Nijmeegsestraat 65 c
6691CM Gendt

We zien elkaar dan wss wel ;)

Aan iedereen:

Ik wil graag kijken of het mogelijk is om een leuke indoormeeting voor onze club te organiseren, wil graag van iedereen weten wie er geinteresseerd is, kunnen we kijken of het de moeite is ?

Haha ok, dat is al 1 :D Denk dat er ook nog wel een aantal helicoptermannen meewillen ? Moeten even kijken dan hoe en wat, ivm snelle beschadigingen aan de hal.

Ikk als heli. Zaggi is te groot, Maar ik zou even met Frank 3 overleggen, want die was bezig om ook indoor misschien iets te regelen. Sporthal in Heesch

@Michael
Ik wilde net hier bij de sporthal informeren wanneer ze nog niks hadden.
Denk dat we ff samen op moeten trekken.

De vraag is of je het binnen de club wilt houden?
Zoniet, dan is de hal snel gevuld (met heli's)

Frank3

Hey Frank, Wil het graag redelijk gemixt, en iets met de club doen. Kunnen nog wel eens een heli indoormeeting regelen, ook geen punt. Maar wil nu echt eens de club laten kennis maken met het indoorgebeuren. Dr zijn er genoeg met een kleine felix, en een depron kissie is ook zo in elkaar gezet, dus ik zeg wie nog meer!! ???

Ik heb een parkzone Night Vapor, mag je wel gebruiken.

bedankt erik,
ik had al op hk gekeken of er iets op stond dat me beviel, maar daar stond niet veel, en voor 1 keer indoor vliegen zijn mij net wat te duur.
zeg maar wanneer de meeting is dan kom ik zeker kijken

mvg thom

Nou, voor mij valt het niet mee!

Op mijn Malibu zit een 2204 maar ik krijg de GWS 8x 4 er niet op.
Iemand tips?
Ook krig ik het CG niet goed, het ligt een cm of twee te ver naar achteren.
Kan dit kwaad?

Mijn wedstrijdkist vlieg ik ook met een 2204 en een 8x4 prop, en ik heb geen probleem ?

Voor degenen die (nog) geen indoorkist hebben, laat et me weten als je het wilt. Ik wil graag helpen met het samenstellen/bouwen ervan.

Aantal keer vliegen zal ook geen probleem zijn, de kleine accu's kun je tegenwoordig makkelijk (zelfs met 50w ladertje) me 5C laden, waardoor je iedere 10 minuten kan vliegen. Als je ds een felixje oid bouwt, met een lekker setupje en 2 accu's. Dan kun je ong 10 minuten met 1accu vliegen. Dat wil dus zeggen, dat als de ene accu leeg is, je andere weer vol is waardoor je CONTINUE zou kunnen vliegen.

ik verveelde me straks en ben uit pure verveling nog even naar mijn verloren propje wezen zoek uit hoop dat ik geen nieuwe hoefde te kopen,
en heb hem ook nog gevonden!
ik denk eigenlijk dat ik een nieuw motortje erg hard nodig heb, hij draait ten minste nog. hoop dus de volgende keer weer met mijn fusion te komen.

mvg thom

Tuurlijk kan dat:

IMAG0950.jpg

Back