the Wings Nistelrode , verzameltopic

Nee, ik heb nog even niet gevlogen vanwege de wind. Ik hoop dat ik morgen de kans krijg. Zondag ben ik er zeker niet, want ik moet to 18 uur zeker werken.
En maandag......................
Dan kan het zijn dat ik gezellig met de famillie weg ben.

Als ik naar buiten kijk dan zie ik meer:onweer: en geen of weining :zon:. Ik ben bang dat het vandaag niet echt vliegweer wordt. Is er wel iemand op het veld vanmiddag?

Toch is het volgens buienradar windkracht 2 met windstoten tot 17 km per uur. Dus het zou te doen moeten zijn.

Laatst bewerkt:
ik ben er niet bij vandaag, de plannen zijn veranderd. even kijken of ik er woensdag ben en anders vrijdag of het weekend pas weer...

veel vliegplezier aan allen die vandaag wel gaan!!

Vandaag veel gevlogen :D Was een perfecte dag betreft weer!

Ik heb een vraagje, is er woensdag avond iemand met flinke heli ervaring op het veld ? De jonge die mn walkere van mij heeft overgenomen, is dol enthousiast en komt woensdag avond met mij mee. Mss wel een toekomstig nieuw lid ;)

Ik heb ook nog gevlogen ( 18.00 tot 20.00). Alleen toen was er niemand meer. Nietemin was het idd uitstekend vliegweer. Heb ook lekker even wat ruw gedaan met de heli.:D Ik krijg het gevoel eindelijk weet terug. Nu nog het vertouwen in het niet craschen.

Mss wel een toekomstig nieuw lid ;)

Zou leuk zijn dat er weer een heli lid bij zou komen. Hoe zit het trouwens met een nieuwe helicoptervlieger die er zou zijn. Aan iedereen die ik het vraag heeft er wel iets van gehoord, maar weet niet echt goed hoe dit nu zit. Is er nu een nieuwe helicopterpiloot of niet?:confused:

Allemaal niet zo kijken op het weer XD zoals afgelopen weekend ook, erg veel mensen thuis gebleven, en we hebben 2 topdagen gehad :p. Kijk als je gaat vliegen even half uurtje van te voren naar buiten, is het droog is het goed :p XD

Weet ik Michael. Alleen als het onweert zie ik dat niet zo zitten.
Vanavond nog iemand? Ikke in principe wel.
Johan? denk dan aan de daglichtfolie?

Weet ik, ik ook niet. Maar dat kunnen ze nu nog lang niet voorspellen of het woensdag avond regend. Ze hebben er nu al zo vaak naast gezeten, maar ook dat ze zeggen dat het droog blijft en dat het om 8 uur begint. Ik kijk tegenwoordig gewoon naar buiten, ist droog ga ik vliegen. Wind boeit me ook niks, daar moet je in nederland ook maar mee leren vliegen :p

Vanavond ben ik er niet, woensdag avond voor het eerst weer.

Voor zover ik weet zijn er wel nog een aantal andere vanavond op het veld, dus je zal niet alleen staan ;)

Oja, ik heb het geprobeerd maar het is te groot om via mail te versturen. Daarna ben ik het eigenlijk helemaal vergeten.:hammer:

Nu moet ik nog bedenken hoe ik het ga doen. Misschien via MSN?

En hoe is het Realflight?;)

Back