the Wings Nistelrode , verzameltopic

Jip:!: Jij, ik, frank 3, en nog 2. Thats was all:(. Maar toch was het gezellig en misschien................................ een nieuwe helipiloot. Wilde eerst informatie voordat hij een heli ging kopen. Dus we wachten wel af

Nog een helipiloot erbij :o Ik was er ook niet, omdat ik half 8 pas thuis was vanaf mn ritje Aerobertics, en de auto daarna direct naar de garage kon brengen, problemen met mn koelvloeistof...

Maargoed, DLE30 en de rest is binnen om mn yak af te maken :D

Funjet incl alle onderdelen binnen, gisteravond al aan begonnen en is bijna klaar :D

Onderdelen Extra 260 binnengekomen, vrijdag afmaken :D

Misschien. Zoals ik al vertelde, moet hij eerst nog een heli gaan aanschaffen. Dus kwam hij bij ons een :idea: opsteken. Dus we blijven gewoon lekker afwachten.

Ik had maar snel laten zien hoe mooi een Calmato vliegt.
Misschien dat ik hem nog op andere gedachten kan brengen.:banana:

gr Frank 2

Het was toch prachtig vliegweer. In het begin ff een bui, en daarna zon, en weinig of geen wind. We waren maar met een paar man, dus tijd zat om te vliegen.
Nog kennis gemaakt met een potentieel nieuwe helipiloot. Was ook leuk.
En Jurgen z'n 450 doet het ook weer. En de bladen van z'n Trex500 hebben ook weer insecten geproefd.
kortom, fijne vliegavond.

het kan zijn dat ik misschien even kom, maar je weet ik ben een helicopterpiloot, dus het kan ook zijn dat ik moet sleutelen;).
Er komen vandaag nieuwe servo's en die wil ik er dan voor het weekend in hebben.

Nog ff wezen vliegen vanavond. En gelijk met Ton het veld gemaaid. Ligt het er weer mooi bij voor het weekend.

Continu sleutelen. Ik niet, vooral vliegen.

Hopelijk is het morgen ook droog. Zondag wordt het zo wie zo beter.

Groetjes Rob.

Het is al een Pack van 4 cellen met stekker. Je kunt hem zo overnemen.

Groetjes Rob.

Rob kun je die toch meenemen als je naar het veld gaat vanmiddag en anders morgen tijdens de BBQ. Even kijken wat het is en dan overleggen we wel even. Maar dat komt wel goed:yes:
Nu ben ik namelijklijk steeds met batterijen in de weer, van het ene apparaat naar het ander en dat ben ik nu al beu:!:

Vast een vooraankondiging: Op zondag 4 september organiseren we een helimeeting bij ons op het veld.
hierbij is ook een kantine-bezetting nodig. Dus wil je hieraan een uurtje meewerken, laat het dan even weten. ik zal niet direct reageren, want ik ben ff het zeegat uit.

Verder veel plezier met de BBQ. Het wordt mooi weer. Dus ook de witte benen van Johan kunnen een tintje krijgen.

Laatst bewerkt:
Frank 3. veel plezier en een goede vaart:!: ,als ik je niet meer zie. Pakket is nog niet binnen gekomen.

Zoals het weer er nu uitziet zal het vandaag niet veel vliegen worden.:(

Vast een vooraankondiging: Op zondag 4 september organiseren we een helimeeting bij ons op het veld.
hierbij is ook een kantine-bezetting nodig. Dus wil je hieraan een uurtje meewerken, laat het dan even weten. ik zal niet direct reageren, want ik ben ff het zeegat uit.

Verder veel plezier met de BBQ. Het wordt mooi weer. Dus ook de witte benen van Johan kunnen een tintje krijgen.

bij deze al een afmelding voor BBQ al doorgegeven!! en heli meeting :yes:

Back