Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zoals al eerder geschreven heb een een klap van de wieken gehad doordat ik trothele hold vergeten was er op te zetten, of dat deze per ongeluk naar beneden is geklapt.
Vergeet ik de moterdraden weer een keer los te maken ( en soms ben ik z'n dombo) dan herhaald bovenstaande. Of ik vergeet een draadje goed vast te zetten en dan gaat de heli voor de 3e keer. Daarbij ben ik bang dat de pluggen van de moter veel kunnen uitlubberen.Nu wil ik eigenlijk voorkomen dat me deze stomiteit nog eens gebeurd. Echt ik kan het je niet aanraden:!:.
Door de BEC fictief er tussen uit te halen kan dit nooit en te nimmer meer gebeuren. Je heb dan dus spanning om alleen de servo,s te kunnen bedienen en dan is een batterijpac van 6v de makkelijkste oplossing. En deze oplossing excl. battterijen kost wel gesteld 2 euro 35. Dus geen geld. Ik was nu duurder uit
( en soms ben ik z'n dombo)
Het is al een Pack van 4 cellen met stekker. Je kunt hem zo overnemen.
Ook zondag overdag is het eerst nog onstuimig. Vooral in ochtend zijn er buien, mogelijk nog met onweer en uitschieters tot ongeveer 70 km/uur. Het wordt ongeveer 17 graden. De wind is vrij krachtig, in het noorden krachtig, boven het IJsselmeer en in het Waddengebied enige tijd hard. In de middag nemen de wind en buiigheid af en klaart het op. (bron: KNMI)
Wie weet gaat het berenvliegen dus toch nog wel wat wordenHoop het zo erg
![]()
maar weinig gevlogen.