the Wings Nistelrode , verzameltopic

Voor jou misschien wel, maar ik moet gewoon donderdag en zondag werken.:cool: En vrijdag moet ik om 20:00 uur maar A-dam vertrekken, dus dan haalt vliegen ook niet veel uit.

1 pluspunt is dat RC Hellevoet een nieuwe motor voor mijn kds heeft verzonden. Oude was gewoon op. Hij dacht dat hij te strak had gestaan.:rolleyes:. Ik heb dus altijd een reserve motor.

Verder wel lekker gevlogen! (Wel lastig zonder oppas Cajo :smile: )

volgende keer beter ??????

Haha, komt goed! Als er geen andere vliegtuigen/helis/mensen zijn dan kan hij ook lekker voetballen tussen de hekken, dus vermaken we ons allebij wel ;-)

Er zit een lekker lang en zonnig weekend aan te komen. Nu is mijn vraag: wie is er morgen en/of vrijdag aanwezig op het veld ? Ik denk dat ik er vrijdag halverwege de middag ben, en tot 's avonds laat aanwezig kan zijn.

Morgen ben ik er niet of heel laat ( na 19:00 uur ). Ik moet werken, zoals al eerder gezegd. Vrijdag ben ik van plan om toch even te komen, alleen dan smiddags. 's-avond moet ik naar A-dam.
En dan Zaterdag....:D dan heb ik de hele dag tijd:yes:

Ik weet het nog niet voor de komende dagen.
Het gaat vanaf morgen ook wat harder waaien...
Vanavond ga ik vliegen. Wie komt vanavond nog meer?

Ik ook niet, en morgen ook zeker niet. Mn antenne is afgebroken en die hadden ze gister een nieuwe toegestuurd, maar is helaas vandaag niet aangekomen :(

Ja hoor, ziet er beter uit in een lederhose.
Voordeel van die melkflessen van jou is dat je die in het bos makkelijker terugvindt.
Het blijft natuurlijk een luxe-probleem.
Neem wel een 450 mee voor de avonden. Zal best een windstil avondje bij zijn hoop ik.

Lederhose? - Lederhose?. Ga je skiën dan Johan. Ben je met die witte benen wel meteen gecamoufleerd in de sneeuw.;):D Valt dat ook niet meer op.:!:

ik ben er morgen en overmorgen
vanmiddag moet ik even op gesprek bij de nieuwe baas. even de laatste dingetjes bespreken en vanavond moet ik werken in Uden

Back