Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Maar dat gaat wel goedkomen hoor jurgen! vanavond om 8 uur geeft ie nog maar 7km-h aan wind aan Ik neem mn nieuwe Extra 260 mee om deze te maidenen Heb ook ''maar'' 7 accu's daarvoor bij XD
ik zal helaas de komende tijd erg wijnig op de club te vinden zijn:sad: door renovatie periekelen alsook mn werk waar ik behoorlijk veel kilometers draai!! ik ben weer gewoon zoals vroeger lekker bijna de hele week aan het chaufeuren:grin: heerlijk gewoon!!, wel gaat er erg veel vrije tijd inzitten
Dit weekend zit er voor mij niet in. Familieverplichtingen.
Veel plezier met vliegen, en houdt ze in de lucht. Een boswandeling kan leuk zijn, zo 1x per jaar. En die hebben we al gehad.
ik ben er dit weekend ook niet bij. moet weer veel uur draaien.
maar het is één van de laatste keren geweest, want ik geef straxx mijn ontslagbrief af. maandje uitwerken, maar niet meer dan 10 uur in de week. daar moeten ze het maar mee doen.
ik heb in ieder geval al werk voor de zomervakantie. misschien kan ik daarna op de zaterdagen blijven, maar het eerste half jaar van volgend schooljaar moet ik stage lopen. en als ik daar een stagevergoeding voor krijg is dat natuurlijk ook al mooi meegenomen.
en als ik voor na de zomervakantie nog niks heb, ja dan moet ik maar iets anders gaan zoeken
Gisteravond heb ik een noodlanding meoten maken met de piper. Vandeweek begon hij al te stotteren met meskant. Maar gisteravond was het erger. Heb eerst een tijd normaal gevlogen en dan is er niks aan de hand, zodra ik meskant volgas geef begint ie te stotteren, en ik wou gister op hoogte een rol maken, maar op het moment dat ik op zn kop vloog was het onmiddelijk motor uit... Gelukkig had ik wat hoogte, dus had genoeg tijd, maar door de sterke wind kwam ik net 1m te kort om over het hek te komen waardoor ik net buiten het veld neerkwam....
Uiteindelijke schade: Prop kapot en vertrouwen flink ingedeukt...
Piper gaat niet meer omhoog tot ik het probleem heb gevonden, iemand suggesties ??