the Wings Nistelrode , verzameltopic

Ik ben er ook! Helaas alleen met piper en taxi! Gisteravond zo mn best gedaan om mn nieuwe extra af te krijgen, maar dit is helaas fout afgelopen :(

Maargoed, het word mooi weer, en er staan een aantal kabel sessies op de planning, dus ik kom de avond wel weer door :D

Gisteravond was het toch weer heerlijk gezellig en stiekum toch nog erg druk! Heb weer heerlijk gevlogen, alleen met mn 2e vlucht begon mn piper te hikken :o gelukkig snel geland, want toen ik net op de grond stond sloeg de motor af....

Helaas ook nog voor jan zn toestel, ik hoop dat jullie hem vandaag vinden mannen! succes met de zoektocht.

Ben je er al achter wat het "hïkken" nu veroorzaakt heeft, micheal?

Ik hoop idd dat Jan zijn kist vandaag terug gaat vinden. Het was een mooi ding en eeuwig zonde als hij ergens blijft liggen. Hij heeft ook steeds pech met die kist.

Inderdaad, ging helaas niet door. Ik dacht dat de accu van mn taxi nog voldoende vol zat, maar toen ik wou gaan vliegen bleek die katsleeg te zijn...

Gelukkig heeft ''nieuwe'' frank toch nog een les kunnen nemen bij grote frank XD en de man die even kwam kijken heeft geen les gehad, ook heeft nog 1 iemand die zou komen niks meer laten weten....

Ik ga denk ik morgen avond weer vliegen!
Morgen regent het wel veel, alleen smiddags begint het op te klaren volgens buienradar.

Als het lukt, ga ik dan mischien de extra 260 maidenen :D

Het zoeken heeft tot nu nog geen resultaat opgeleverd, ben ook nog een paar uur mee geweest op de zoektocht maar alle bomen lijken op elkaar en er staan er zo veel.

Was net te vlug geweest het vliegtuig is gevonden was wel flink beschadigt maar alle spullen kunnen worden hergebruikt.
Namens de eigenaar wordt iedereen die mee gezocht heeft van harte bedankt voor alle moeite.

Laatst bewerkt:
Back