the Wings Nistelrode , verzameltopic

Ik kwam erlangs onderweg naar de muziekrepetitie. zag jouw auto staan. Stiekem aan het oefenen he.
De 500 moet je gewoon eerst leren kennen, en met dat grotere vermogen leren omgaan.
Je vliegt ze allebei. moet je blijven doen.
Evt. tot morgenavond.

Kom morgen ook als het weer beter word.

Heb net een zwever bestelt om Frank iets meer werk te geven .:D

Mvg Johan

das mooi johan geef frank maar flink werk slijt de telemaster ook n beetje haha ik sleep niet meer!! :nooo: da,s schijnbaar frank,s werk geworden:yes: ik hang er evt alleen nog achter als ik zin heb:yes:

Al mijn heli's zijn beresterk.
Zelfs een zwalkera lukt dat nog wel. PS denk je aan die spulletjes?

Mijn onderdelen voor de Atom500 liggen nu in Frankfurt. Ze komen dichterbij....

ja ja ja hoef je niet 5x te herhalen hoor ;) ligt allang in de auto klaar!

En ik daag je uit dan met je zwalkera mijn piper vertikaal omhoog te trekken XD

Mijn onderdelen voor de Atom500 liggen nu in Frankfurt. Ze komen dichterbij....

Dat is niet helemaal waar wat je zegt Frank. Je onderdelen van je Atoom500 lagen op het grasveld en daar hoorde ze nu net niet te liggen.:D
Maar daar was je al achter gekomen.

Ben blij voor je. Nog even en dan kun je weer in the air met de Atom 500 -> -> -> -> sorry het is dan een 550:!:

Ik kon vanavond helaas niet.
Hoop dat jullie fijn gevlogen hebben?

Gaat morgen nog iemand vliegen?
's middags of 's avonds? of allebei?

Jammer eric! :o het was weer gezellig vanavond :D

Verder zou ik iedere dag wel willen vliegen haha, moet alleen morgen overdag werken, en 's avonds mijn servo's voor de yak ophalen in arnhem (tja, DHL he....)

Morgen kan ik zeker niet, maar zaterdag kom ik nog wel lekker vliegen.

We hebben besloten later te vertrekken naar onze vakantie bestemming, dus dat komt dan nu goed uit. Er wordt mooi vliegweer voorspeld.

Was zeker gezellig en nog vrij druk. Op een gegeven moment met z'n vieren in de lucht.

De A-10 ligt al weer te drogen. Dus dat komt ook goed.
En dan m'n eerste Flip en Looping met de heli vandaag. Was best spannend, maar moest een keer van komen.
Nu nog de 450TT beter afstellen voor amateur 3D en dan kan ik op wat lagere kosten (als die crashed) proberen wat lopings en rols te maken.

Groetjes Rob.

Back