Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb de site weer een x geupdate. ALs jullie stukjes hebben foto's
of iets dergelijke mail ze dan naar frank-de-bruijn@home.nl
Hopelijk zie ik sommige van jullie vanavond.
p.s hierbij een ingestuurd stuk door MVC Columbia
[FONT="]9 juni 2014: Open dag MVC Columbia Boxmeer
Over enkele weken is het weer zo ver, op 9 juni 2014 houdt MVC Columbia in Boxmeer haar jaarlijkse open dag! We verwachten weer 500 tot 1000 bezoekers te verwelkomen op ons mooie veld.
Zoals elk jaar zijn we op zoek naar gastvliegers die een demonstratie willen vliegen voor het aanwezige publiek of die willen meedoen aan de static show om modellen te tonen. Aanmelden kan via Open dag/fly inn 2014
We maken er weer een mooi feest van met muziek, presentaties, catering, mooie vliegtuigen en ook de weergoden zijn vriendelijk gevraagd hun medewerking te verlenen!
Na de open dag, als we alles hebben opgeruimd, organiseert de club een barbecue. De gastvliegers zijn hierbij ook van harte welkom. Er kan dan ook gevlogen worden.[/FONT]
Mr Chopstick, jij vliegt mode 2 he... zou jij mijn heli willen invliegen aangezien rob een andere mode vliegt, en vraag 2 kun je mij ook leren vliegen hahaha
De Logo vloog vanmiddag echt goed. Dat z'n klein foutje z'n grote problemen geeft. Gelukkig zag Rogier het snel en je hebt een logo met werkende staart.
Nu nog die nieuwe-tweedehandse align de lucht in. En het duurt niet lang of je doet die piro-flips.
En Peter zijn heli is ook ingesteld. Die vliegt nu met zijn logo 400 fb met govenor. Lekker rustig op 1800 toeren.