the Wings Nistelrode , verzameltopic

Mooie uitleg. De theorie wist ik wel, maar had wat minder scherp naar de kop en swash gekeken.
Je moet maar op het idee komen om het zo aan te sturen.

Wil dat wel eens in de praktijk zien. Zal binnenkort wel moeten lukken, want hij is bijna af.

Ik ben alweer thuis.
Ik was alleen en dan heb je snel je lipo's op.

Ik zal proberen volgende week langs te gaan ja.
Ff avondje spijbelen van het werk ;)

Beste Leden.

Ik heb de site weer een x geupdate. ALs jullie stukjes hebben foto's
of iets dergelijke mail ze dan naar frank-de-bruijn@home.nl
Hopelijk zie ik sommige van jullie vanavond.
p.s hierbij een ingestuurd stuk door MVC Columbia

[FONT=&quot]9 juni 2014: Open dag MVC Columbia Boxmeer

Over enkele weken is het weer zo ver, op 9 juni 2014 houdt MVC Columbia in Boxmeer haar jaarlijkse open dag! We verwachten weer 500 tot 1000 bezoekers te verwelkomen op ons mooie veld.

Zoals elk jaar zijn we op zoek naar gastvliegers die een demonstratie willen vliegen voor het aanwezige publiek of die willen meedoen aan de static show om modellen te tonen. Aanmelden kan via Open dag/fly inn 2014

We maken er weer een mooi feest van met muziek, presentaties, catering, mooie vliegtuigen en ook de weergoden zijn vriendelijk gevraagd hun medewerking te verlenen!

Na de open dag, als we alles hebben opgeruimd, organiseert de club een barbecue. De gastvliegers zijn hierbij ook van harte welkom. Er kan dan ook gevlogen worden.[/FONT]

Voor ik het vergeet...

Mr Chopstick, jij vliegt mode 2 he... zou jij mijn heli willen invliegen aangezien rob een andere mode vliegt, en vraag 2 kun je mij ook leren vliegen hahaha

gr frank

Nog ff wa afstellen morgen.
En dan eens kijken of mijn speeltjes het goed doen.
etesu9aq.jpg

De Logo vloog vanmiddag echt goed. Dat z'n klein foutje z'n grote problemen geeft. Gelukkig zag Rogier het snel en je hebt een logo met werkende staart.
Nu nog die nieuwe-tweedehandse align de lucht in. En het duurt niet lang of je doet die piro-flips.

En Peter zijn heli is ook ingesteld. Die vliegt nu met zijn logo 400 fb met govenor. Lekker rustig op 1800 toeren.

Gr. Rob

Zo nu ook maar TapaTalk geïnstalleerd.
Blijkbaar is het dit weekend nog mooi weer en niet zo warm. Vliegen dus :lol:

Gr. Rob.

Ps: Frank B ik zal je van de week de foto's toe sturen.

Verstuurd van mijn GT-I9505

Tapa is zo makkelijk ja.
En hier mis je veel goeiemorgens
Dus das al een groot voordeel.

Nu onderweg naar het veld.
Thom ook.

Back