the Wings Nistelrode , verzameltopic

Ik wens iedereen een heel fijn, schadevrij vliegseizoen toe.
Het begint in ieder geval goed. Mooi vliegweer.
Ik ben met de percussiegroep in Heesch, feestje van de Wereldwinkel. Ik zie jullie de komende weken ongetwijfeld op het veld.
Frank3

@ iedereen:
Ik kan er helaas ook niet bij zijn.
Iedereen een fijne opening.

@ Snijders:
Fijn dat je weer een beetje mee kan doen!
Ik wens je een voorspoedig verder herstel.

@ Jurgen:
Hoop dat je ook weer snel kunt komen.
Ik wens je ook een voorspoedig verder herstel.

Zo, een erg goede opening van het vliegseizoen gehad gister! Was beregezellig, en heb heerlijk gevlogen!

Eindelijk zijn de woensdag avonden ook weer vliegbaar, dus met goed weer zul je me voortaan ook wee op de woensdag avond op de club vinden :D

Buiten dat is de Ultimate nu EINDELIJK BIIJNAAAA klaar! Heb alleen nog een demper en een spinnen nodig, en dan kunnen we eindelijk gaan stunten :D

Goed bezig Michael! Ik ben benieuwd! Lijkt me echt een mooie bak.

Helaas was ik er gisteren ook niet... was helemaal vergeten dat ik naar een verjaardag 'moest'.

Misschien woensdagavond wel weer ;-)

@johan: Als het goed is heb je nog de naamstickers voor mijn 500. Stop die svp in je koffer, want er komt een tijd dat we elkaar daarvoor eindelijk zien.:p

Heeft iemand nog een 3mm asje voor mijn motortje liggen?
Die van mijn zagi / swift is krom.
Ik heb al een nieuwe besteld maar het duurt even voor die binnen komt.

ik ga even op de fiets richting het veld, om te kijken of ik mijn kentekenplaat toevallig nog kan vinden. ik kom er net achter dat die weg is. (toevallig iemand al opgevallen?) als ik iemand op het veld zie, zal ik even blijven, maar moet voor het donker thuis zijn, ivm verlichting op de fiets

Back