the superstructure of my battelship

ik heb een reling gemaakt , om er later een enkelvoudige mitralieur te plaatsen.

daar moet ik er nog 15 van bouwen.

en heb 4 platforms gemaakt waar ik weer 4 voudige bofors kan plaatsen, daar moet ik nog 7 van maken

de 4 plateau s voor de bofors licht grys en donkergrijs geverfd.

de plateau s voor de 16 inch battery s licht grijs geverfd.

moet nog een plateau voor een bofor maken die op de achterste 16 inch komt te staan.

de 4 platforms op de juiste plaats op de bovenbouw en romp vastgelijmd, ook stel kleine onderdelen op het deck vastgelijmd.

net een dubbelle 5 inch batterij vast gelijmd nu bezig met de 5 icnh voor de andere kant

doorsnede 5 inch

Picture_1561.jpg

Dit is een mooi verslag zeg. Eerlijk gezegd had ik hem niet eerder gezien omdat hij een beetje 'verstopt' staat. Heel mooi hoe je met verschillende materialen alles maakt.

weer een hoop delen geverfd, 2 bofors in elkaar gezet, 15 gewoone mitraileaurs in elkaar gezet en grijs geverfd

plateau voor de bofor op de 16 inch kanon grijs geverfd

vandaag hoop onderdelen op het achterdeel van het deck , rond de achterste 16 inch kanon. neer gezet een aantal vast gelijmd

14 mitralieurs geplaatst , met de omheining er omheen ben ik mee bezig , 3 bofors geplaatst maar nog niet vastgelijmd.

3 bofors vast gelijmd, de achterste 16 inch batterij verder in elkaar gezet en grijs geverfd

achterend van het deck hoop onderdelen op vastgelijmd ben bezig met de plateau s voor de achterste 2 bofors.

de 2 katapults voor de 2 water vliegtuigen moet nog in elkaar gezet worden .

Back