the superstructure of my battelship

vandaag de 6 mitralieurs geplaatst en 8 patroonkasten en de omheining aan beide kanten en de basis van de middelste 3 x 16 inch kanons. vast gelijmd.

de dekken van de opbouw vind ik te light van kleur en doe ik nog een keer grenen beits.

vandaag weer druk bezig geweest meerdere onderdelen te plaatsen aan beide kanten, ook 2 ronde dekdelen geplaatst om daar de zware 4 x 20 mm afweergeschut te plaatsen, en 2 van de 3 kannons behuizingen verder afgemaakt waar later de 9 (3 per stuk) 16 inch lopen op komen.

als er genoeg onderdelen geplaatst is komen er weer foto s.

Hhhhmmmm, oké, ik snap het Tim.
Blijkbaar mag je op dit forum ook al geen vragen meer stellen puur uit interesse voor een project wat bij jou op stapel staat, en dat omdat het een waarlijk schitterend project is........
Ben benieuwd naar de foto's van de Missouri zal ik dan maar zeggen, en zal dan ook maar met voldoende oh's en ah's en vind ik leuk op reageren.....

vandaag een paar dekdelen gemaakt dat later aan de opbouw wordt vast gemaakt en waar enkelvoudig afweer geschut op komt 2x per dekdeel.

het wordt dan grijs geverfd en het dek grenen.

CAM00430.jpg

de boot , zoals hij nu is , de meeste onderdelen zitten er op bij dit gedeelte.

de 4x zwaar luchtgeschut komt er later op ,op de grijze ronde delen, de behuizing daar van is wat aan de zwakke kant .
en breekt gauw.

Back