the superstructure of my battelship

CAM00363.jpg

het eerste deel aan de voorkant is af , het half ronde deel bestaat uit 2 delen hout.

de witte delen waar de ankerketting in verdwynt zyn van klei gemaakt ,

het geribbelde deel waar de ketting over loopt , was een lastige vorm , ik wou hem eerst van gaas maken maar dat lukte niet goed genoeg, dus nu van dit materiaal gemaakt.

de ketting zit vast aan het anker, en is alleen vast gelijmd ,waar hij in het dek verdwijnt aan de andere kant.

het deel waar ik nu mee bezig ben.

het half ronde witte deel is gemaakt van klei, het is een lastige vorm waar een kan schuin staat. het staat nog niet op zyn plaats

de bobel waar het anker in gaat , is gemaakt van klei, de beste manier om het te maken en naadloos aan te sluiten op de rest , en daarna grys geverfd.

de romp aan de onderkant heb ik ook beter in vorm gebracht, is nu mooi rond

ik heb revel spuitverf gekocht , nr 371 licht grys , handig als rond de 200 onderdeeltjes grys moeten worden.

de verf komt morgen met de post

alle kleine onderdelen in groote aantal zyn nu licht grys gespoten .

ik heb wit styreen stripjes gekocht , 1mm dik by 7 mm hoog , voor hekwerk om de lichte en meervoudige zwaar mitrailleurs.

het meeste onderdelen zyn geverfd dus kunnen we weer opschieten.

weer een stuk dek klaar , ik was niet helemaal tevreden ik vond het te krap , en heb een klein deel weer losgehaald en wat ruimer weer vast gelymd.

nu ziet het er beter uit

Back