the superstructure of my battelship

full

Laatst bewerkt:
Moderne oorlogschepen zijn helemaal niet mijn ding, maar je maakt er wel wat moois van Timber, complimenten!

vandaag heb ik de steun pilaren aan gebracht onder een deck , en het deckje aan de second directory vast gelymt en op een paal gezet .

de grootste delen zyn nu gebouwd , nu wordt het deels kleiner .

hoop patrijs poorten boren , de wapen s en kanonnen in elkaar zetten .

de patrys poorten zyn 2 mm groot en gaan echte raampjes in

een van de vele patrijs poorten met glas er in .

buiten ring 4 mm , binnen ring 3, 1 mm dik I,8 mm

140997-b95e62a24d0f3734a04364bbd915cad3.jpg

Laatst bewerkt:
byna alle gaten geboort .

ik zoek licht grys/wit verf voor de muren , ik heb nog niks gevonden , iemand nog een idee .

Mogelijke kleuren:

Humbrol Satin Light Grey 196
Humbrol Satin Sea Grey 165

bedankt germt .

dit idee kan het worden licht deck en muren , de romp wordt anders van kleur

141369-149eac0339366de1e100e211addb68ce.jpg

Laatst bewerkt:
vandaag bezig geweest met het zoeken en maken van de papieren mal en op 1 mm triplex geplakt.

en daarna uitgezaagd . de 8 cirkels zyn 40 mm groot
en 6 kleine rechthoekenn en 2 halfronde cirkels
ze zyn platforum s voor licht enkel en groot meervoudig zwaar mitrailleur s.

er komt nog een 7 mm rand omheen

verf

Hallo timberwolf.

Wat een mooi project. Wederom een vakman aan het werk.
Wat betreft de verf, ga eens kijken bij een kunstenaarsbenodigdheden winkel.(leuk scrabble woord:rolling:). Hier hebben ze meestal vele soorten en kleuren acrylverf. Zelfs de pipoos hebben dat. Acryl is makkelijk te verwerken en te verdunnen met medium of water. Veel succes.

vandaag ben ik naar heerhugowaard geweest, naar huider modelbouw , zit vlak aan het spoor.

ik beb er verschillende holle asjes gekocht in verschillende maten .

stukje afzagen rond houtje er onder en je heb kleine balkon s, waar zoek lichten enz ingaan .

op deze manier heb je meteen een mooie ronde vorm.

en nog van andere dingen .ook een dun rond stokje voor de steun pilaren van de platforms die ik heb gemaakt, alleen de ronde en half ronde moeten nog een reling krygen.

ook 2 potjes humbrol 196 licht grys en heb by praxis een klein potje licht grys laten maken hoog glans water basis , ral 7035.

Back