the superstructure of my battelship

hoe kan ik het beste deze ramen maken..

ik zelf denk een stuk hout en dan een metalen ladder op zyn zykant er tussen geplakt

full

full

Laatst bewerkt:
dit zyn de platforms van de lucht doel af weer geschut.

gemaakt uit 3 lagen 10 mm balsa, de randen zyn van 0,4 mm triplex en steken 7 mm boven het balsa uit

140772-69d9c39fd5dc4882e14cbf1304b86a81.jpg

Laatst bewerkt:
Dat ziet er ook mooi strak uit hoor Timber:D

Edit;
Waarom heb je de dekplanken uit één lengte gemaakt, het schip en dek is meer dan groot genoeg om planken op een bepaalde lengte te maken zodat je een patroon krijgt?

Laatst bewerkt door een moderator:
die dekplanken heb ik zo gedaan , ten eerste omdat het snel en een voudig is en omdat je de helft of een groot deel later niet meer zie.

die dekplanken heb ik zo gedaan , ten eerste omdat het snel en een voudig is en omdat je de helft of een groot deel later niet meer zie.

Toch jammer, want aan de boeg (tussen het geschut) en langs de gangboorden had dat best gekund volgens mij.

3 foto s van de second directory , de reling is 5mm hoog en 0,6 mm dik.

de laaste foto staat de mk 51 directory

dit is de radar /schoorsteen en het voorste deel is commando/brug van het schip .

het grootste deel waar de schoorsteen op staat was moeilyk te maken .

hy is 8,5 hoog 4 cm breed en 14 cm lang en aan de achterkand rond van vorm .

door zyn hoogte kon hy niet uit een stuk balsa gezaagt worden , de zaag kan 5 max aan .

de dus later na een aantal versie s , heb ik hem uit 9 plakjes van 10mm gezaagd en die op elkaar gelymd en verder in vorm geschuurd.

en daarna 1 mm balsa er om heen geplakt zodat hy uit een deel lykt.

dat hy dus 5 mm hoger is , is geen probleem .

de kleine versie die er boven op staat , naast de schoorsteen , is op dezelfde manier gemaakt , alleen die moest ook nog schuin aan een kan .

verder verschillende platform s voor licht en zwaar mitrailleurs.

er staan 3 second directory s op , en boven op het schip een onderdeel van de radar en richt system.

de randen zyn van 7 mm hout soms 1, 4 mm dik en de bruine 0,6 mm dik .

de ramen zyn 7 mm laders op hun zykant .

het hout is half noten , half vuren en half balsa.

Back