the superstructure of my battelship

Hmmmmm, oké, maar toch vreemd

full

Laatst bewerkt door een moderator:
hoi, germt , ik had zelf al gedacht om later de bovenkant van de 16 inch een iets donkere grys te geven en de cyfers 63 op de andere .

ik heb net het voorste deel van het 3 deck met brug /comandotoren, vast gelymt op het tweede deck.

de rest wordt later vastgelymd

de complete derde verdieping is nu vastgelymd ,nog een aantal delen en de boven bouw is een geheel .

de commando toren voor aan de boven bouw , de bovenkant wordt doorgezaagd, en dan in twee delen , onder en bovenop de brug gemonteerd..

de zaagsnede is later toch niet meer zichtbaar , op deze manier kon ik het andere geheel beter op zyn plaats lijmen.

en kan ik later ook veel beter de onderhelft samen voegen met de andere dek uiteindes.

het moet zo tot een mooier geheel worden

vandaag heb ik byna alles op de groote schoorsteen en de 5 inch kanonnen na ,vast geplakt op de rest van de boven bouw.

het is nu een groot geheel.

de schoorsteen onderhelft krygt misschien een andere kleur , en de kanonnen krygen hun dubbele lopen nog .

ik heb de commando toren bovenaan in tween gezaagd, om hem voor aan in het ovaale gat te monteren .

Laatst bewerkt:
ik heb de commando toren vast gelymd , en aan de bovenkant de spleet opgevuld en weer grys geverft.

ik heb aan de voorkant de ruimte tussen de dek einde en de toren opgevuld met klei en in vorm gebracht.

dat wordt als het droog is , licht opgeschuurd en grys geverfd

143933-2dfddfbada92fc1590407643c7c99bb0.jpg

Laatst bewerkt:
ik heb een aantal dingen geschilderd en herschilderd .

de groote schoorsteen achterop , de onderhelft is grys geverft.

de commando toren voor op het schip heb ik licht grys geverft , past nu beter in zyn omgeving .

de brug heb ik ook herverft, hy was ivoor kleur , met de kleur was niks mee alleen dat het een glimmende versie is en dat begon steeds meer te iriteren.

dus dat is geverft net als de andere relingen , een soort kakhi/ grys kleur.

en met plamuur de verbinding tussen muur en toren minder zichtbaar gemaakt.

boven op het schip ook een onderdeel een andere kleur gegeven.

Timber, laatste foto is wat wazig, maar het totaalbeeld is duidelijk, ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen met de veranderingen, het is een veel mooier geheel zo :thumbsup:
Grt, Diederik

hoi, hy is niet wazig er was iets te veel lamp licht op het hout , dus dat via een foto programa wat verminderd .

grt timberwolf

Back