Terugroepactie Castle Creations HV regelaars

en wat kun je er zelf aan doen om dit brand probleem te voorkomen?

Vrijdag ook even naar pro models gebeld om de CC80 in te ruilen voor V2 versie .
Kreeg ik aan de lijn te horen dat het geen weken maar maanden ging duren :(
Anyway liever dat dan mijne nieuwe 600Efl in de grond te boren of op te zien roken .
Dus toch maar opgestuurd , ben benieuwd .....

Laatst bewerkt:
Ja dat kun je wel zeggen.....
De mijne is precies 4 maanden weg geweest,
maar heb hem in ieder geval ook weer terug....... :)

Ik heb de 80hv van mij gisteren opgestuurd. Eens kijken hoe lang het nu duurt. Volgens TT is hij inmiddels in belgie.

Na een paar dagen en mail ontvangen, ze hebben de regelaars op dit moment niet op voorraad. Ze geven aan dat ze op dit moment en doorlooptijd van een maand hebben.

Werner

reparatiecentrum België

Even een vraagje tussendoor :)
Bij de laatste service advisory (SA-2011-03) wordt aangegeven dat voor Europese klanten de betreffende regelaar(s) naar het nieuwe reparatiecentrum in België gestuurd kunnen worden.
Geldt dit ook voor de voorgaande service advisories zoals, waar ik nu mee te maken heb, de SA-2010-02?
Het lijkt me wel logisch maar dat is mijn logica :roll:.
Op een mail naar CC heb ik (nog) geen antwoord gekregen en het wordt nu hoog tijd om de ESC in te sturen gezien het naderende seizoen.

Bedankt voor de tip ;)
Ondertussen antwoord gekregen: Pro Models doet de service voor elk product van Castle Creations. Dus opsturen naar: Pro Models Distribution, Geelseweg 80, 2250 Olen, België. (Of via de winkelier natuurlijk.)

Tis al een oud topic maar toch.......

Ik had nog een oude niet gebruikte CC120V1 hier liggen,bij aanschaf van een heli erbij gekregen van een comboset maar bij na vraag bij promodels en op de CC site word/werd dit niet meer gedaan door Promodels in Belgie en diende direct naar CC in Kansasas USA te sturen...

Heb ik dus ook gedaan en ik dacht dit kost behoorlijk wat om hem eventueeel om te laten ruilen/upgraden naar de goede versie,en/of ze deze uberhoud nog wel omwisselen??
V2 is ook alweer gedateerd en na 3 weken wachten lag er een pakketje in de brieven bus met de CC 120HV Edge versie

Gloedje nieuwe en ZONDER kosten..

Anyway goede Service maar helaas ligt dit ding nu gloedje nieuw op de plank, ik gebruik hem niet(mss later eens?)maar voorlopig vlieg ik met de Kontronik.

Gr
Jeroen

Back