Team blacksheep, een must sub op youtube.

Tja, de discussie over veiligheid zal hier straks wel weer losbarsten :rolleyes:

In het geval van het Amsterdam filmpje met recht. Is geen goede reclame voor de hobbyvlieger.

Ja zeker mooi.

Bescherming zou wel wat veliger zijn maar erg mooi.

Gr ben

ik vraag me af welke setup ze gebruiken voor die range en dan in een drukke stad vol wifi ontvangst en gsm verkeer.

Erg mooie film.
Mooie beelden die je zelf zelden of nooit kunt zien.
Bijv. de harp op het concertgebouw, de windvaan(schip) op het Stedelijk Museum en de diverse blikken op de torentjes.
Echt: "Amsterdam mijn stad"

Trouwens; Ik vind dit minder gevaarlijk als de Taxi's, Scooters en de toeristen op de huurfietsen.

Gr. Eric.

zeker tbs is echt goed bezig. als je nog een goede fpv vlieger wil moet je eens juz70 - YouTube zijn filmpjes checken. hij is echt mijn voorbeeld ;)

en trouwens op de site van tbs staat welke setup ze gebruiken Lennovich1

Mooie filmpjes echter of het nu allemaal zo veilig is?, haah
Maar das offtopic, ik mag er graag naar kijken naar die filmpjes, maar nadoen, nee, het is net als jack ass, tosh.o en consorten.... Leuk om naar te kijken! En dat doe ik graag!

Ik heb begrepen op hun site dat ze altijd met een grond team werken als ze door steden etc vliegen is er een kereltje die meeloopt en eventuele problemen (die ze blijkbaar nooit gehad hebben) ziet, en dan zorgt dat de mensen er niet onder lopen, die filmt dat ding ook tijdens vlucht. mijn favoriet trouwens toch wel venetie...of Rio :D

Ik heb begrepen op hun site dat ze altijd met een grond team werken als ze door steden etc vliegen is er een kereltje die meeloopt en eventuele problemen (die ze blijkbaar nooit gehad hebben) ziet, en dan zorgt dat de mensen er niet onder lopen, die filmt dat ding ook tijdens vlucht. mijn favoriet trouwens toch wel venetie...of Rio :D

lol als je kijkt naar het filmpje van newjork dat weet je dat het Just niet ging om veiligheid maar om te laten zien hoe makelij het was om het te kunne doen in de us .

zo in het motto eens kijken hoe veilig het lucht ruim is daar .
mooier is nog daar naar vertelt hij dat zelf waarom hij over die brug vloog en over dat beeld

[media=youtube]RlcP2r0AoVM[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Back