Ik heb de knoop doorgehakt, en besloten om de Delta (van Norbert Bruggen) die ik hier heb staan de verkoop in te doen. Ik maak er gewoon de tijd niet voor vrij om het ding netjes vaarklaar te maken, (is inmiddels al een 2meter Stuka en een speedboot tussen gekomen.. :? ) en dat is gewoon zonde. Ik heb hem zo'n 2 jaar geleden van Bym over genomen hier op het forum, sinds dien staat ze alleen maar.
Ik zal vanmiddag eens wat foto's maken. zat zelf in ieder geval aan een prijs van ~350 euro te denken. Maar weet zo nog niet of dat realistisch is.
Is in ieder geval een statisch duikend model (met een infuus zak als duiktank. )
En ik denk dat ik m'n bouwdoos van de Sea Wolf ook te koop zet. heb alleen nog maar de WTC in elkaar gezet, inclusief Bajonet sluiting van Norbert.
Vanmiddag maar eens wat foto's maken van alles bij elkaar.
Ik zal vanmiddag eens wat foto's maken. zat zelf in ieder geval aan een prijs van ~350 euro te denken. Maar weet zo nog niet of dat realistisch is.
Is in ieder geval een statisch duikend model (met een infuus zak als duiktank. )
En ik denk dat ik m'n bouwdoos van de Sea Wolf ook te koop zet. heb alleen nog maar de WTC in elkaar gezet, inclusief Bajonet sluiting van Norbert.
Vanmiddag maar eens wat foto's maken van alles bij elkaar.