soldeerbout Complete soldeerbout met soldeer 40/60. 2x Knappe houder, hitte regelbaar. 2 soldeerstiften. Houder heeft een bakje voor soldeerresten en een lade voor soldeertin en stiftje. Bij de Lidle in week 4 voor nog geen 15 euro
Wegens omstandigheden te koop aangeboden een Delta van Norbert Brüggen. Vergeef me maar mijn hoofd staat er momenteel niet naar alle details neer te pennen, als je wat wilt weten wil ik je vriendelijk vragen dat rechtstreeks te vragen aan me opdat ik dat uit kan zoeken. Ik heb er zelf 750 euro voor betaald.
Wrak Koude Oorlog-onderzeeër gevonden in Oostzee Wrak Koude Oorlog-onderzeeër gevonden in Oostzee Nieuw topic gemaakt.
Guys even een headsup .... Ik ga mijn super de luxe F14 zender verkopen. Ik zet hem ook in het elektronika gedeelte te koop neer maar misschien dat een van jullie iemand weet die intresse heeft. Hieronder een opsomming van de set: Robbe Futaba F14 40MHZ FM, voorzien van een kristallenpaar. Multi Switch Prop 12+2 Memory. FP-R118F 40MHZ FM ontvanger 8 kanaals. Multi Decoder Switch+Prop 12+2 Memory. Zender accu komt in de vorm van een LiPo 3S. [verkocht aan Roel, veel plezier ermee ]
hallo deze week bij aldi een koffer weegschaal te koop ze gaat tot 30 kilo en ideaal om je boot te wegen 4.99 euries daar kan je ze niet voor laten liggen gr raf
Stabilisator - diepte regelaar van Niels Brakman Te koop, een nieuwe stabilisator - diepteregelaar van Niels Brakman. Hij is nog nooit gebruikt en heeft veel instelmogelijkheden. Schema om in te stellen is er ook. Hein
U19 Type 206 onderzeeer van alexander Engel Net nieuw op het forum en nu al........ ja wel nieuw maar volg en lees jullie berichten al geruime tijd vandaar. Wegens tijdgebrek te koop aangeboden: Mooi gebouwde onderzeeer van Engel, lengte: 148 cm Boot is uitgerust met bajonetsluiting. Voorzien van zeer mooie bronzen schroef 7 blads orginele aandrijfmotor met vertraging orginele standaard bouwplan Duikroeren en roer al rc voorbereid Boot heeft een ruime drukruimte om duiktank en rc in te bouwen Evt ruilen mogelijk voor nederlands marineschip of mooie onderzeeer Gr Leo
hallo snap je effe niet tekoop wegens tijdgebrek of te ruilen tegen marine schip of een andere duikboot??? als je voor die je verkoopt geen tijd hebt waar haal je dan de tijd voor de andere boten gr raf
hallo hein nee ik wil dit graag weten want ik kom tijd tekort en zo kan ik dus een massa aan tijd verwerven en nog meer boten bouwen waar ik dus weer geen tijd voor heb en door te ruilen weer tijd win en weer meer kan bouwen belgische logica is toch iets anders dan nederlandse gr raf
Hoi Raf, als je wat minder op internet overal zou reageren zou je ook tijd overhouden om te bouwen. Om op alles te reageren daar gaat ook veel tijd in zitten hoor. Hein