brutus Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan PH-SAM 20 nov 2017 #21 Hey, ik heb 's avonds ook gewoon vrij hoor.... (als het werk het toelaat tenminste...)
Rhelie Forum veteraan 21 nov 2017 #22 Ik zou het wel listig vinden als het de software zou zijn. Alles werkt , gaat vliegen en pats, daar gaat je model.
Ik zou het wel listig vinden als het de software zou zijn. Alles werkt , gaat vliegen en pats, daar gaat je model.
brutus Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan PH-SAM 21 nov 2017 #23 Rhelie zei: Ik zou het wel listig vinden als het de software zou zijn. Alles werkt , gaat vliegen en pats, daar gaat je model. Klik om te vergroten... Gelukkig zit de betreffende ontvanger in een bootje, maar buiten dat is dat waar je de rijkweidte test voor doet, toch?
Rhelie zei: Ik zou het wel listig vinden als het de software zou zijn. Alles werkt , gaat vliegen en pats, daar gaat je model. Klik om te vergroten... Gelukkig zit de betreffende ontvanger in een bootje, maar buiten dat is dat waar je de rijkweidte test voor doet, toch?