Tamiyacup Nederland 2015

2015-02-20%2012.14.08-2.jpg

Ik denk dat dit onderwerp wel afgesloten is na de foto van Steven. Dank! Als het een vervolg krijgt doe ik dat wel in mijn eigen topic.

Hugo

Met de volgende race begint het buiten seizoen en zijn de banen een stukje minder krap dan binnen. Welke spur/pinion verhouding word er buiten gereden met een TT-02?

Mooi, maximale verhouding :D

Nu maar hopen dat ik de TT-02 buiten ook onder controle kan houden. Mijn auto is in ieder geval helemaal klaar.

Originele spoiler nsx concept eraf gedaan en deze erop..

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Site is nog niet helemaal af we willen ook de uitslagen van de afgelopen jaren er opzetten als soort naslagwerk.

heb je nog opmerkingen of suggesties graag per mail naar,
web@tamiyacup.com

Gr.Jasper

Ziet er goed uit maar ik zou de layout nog iets aanpassen zodat hij ook goed op een tablet zichtbaar is. Je ziet nu het menu naar rechts uitwijken (in Firefox en IE) en daardoor staan op mijn iPad een aantal knoppen onder elkaar.

Ziet er goed uit maar ik zou de layout nog iets aanpassen zodat hij ook goed op een tablet zichtbaar is. Je ziet nu het menu naar rechts uitwijken (in Firefox en IE) en daardoor staan op mijn iPad een aantal knoppen onder elkaar.

als goed is nu niet meer ik had hem niet meer getest op tablet na dat ik Facebook heb toegevoegd.

Gr.Jasper

Back