Tamiyacup Nederland 2015

Mooi, dank je. Ik kan overigens van de race in Vianen wel alle tijden en zo terugvinden, maar nergens een eindklassering. Staat die nog ergens anders? (Oftewel, hoeveelste was ik nou eigenlijk?)

Dank,

Hugo

Ah, daar, dank je. Gezien de hoeveelheid ervaring en snelheid voor me ben ik er tevreden mee. Met de rondetijden en dergelijke nog niet, maar je kan niet alles hebben!

Hugo

Mooi, dank je. Ik kan overigens van de race in Vianen wel alle tijden en zo terugvinden, maar nergens een eindklassering. Staat die nog ergens anders? (Oftewel, hoeveelste was ik nou eigenlijk?)

Dank,

Hugo

Website komt er aan daar komt alles netjes op te staan nog even geduld :P

Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe website, vol verwachting klopt mijn hart :D

@ Hugo, ik ben ook tevreden met mijn prestaties en merk dat ik steeds constanter word. Ik heb al weer zin in 19 april in Eindhoven.

Zo, even een 'long shot'; in een snellere klasse, ik denk de Euro GT, reed een auto mee die niet de gebruikelijke Honda of Ebbro kap had. De kap is wit met zwart en rood. Op het promo filmpje zie je de kap op 2.05 liggen in de achtergrond, en racen op onder andere 2.49. Ik vind dit een erg stoere kap. Weet iemand welke kap het is, en (nog een 'longer shot') zou de eigenaar iets kunnen vertellen over de rijeigenschappen?

Dank!

Hugo

Gokje ! Nissan GT-R

Andre

Zo, even een 'long shot'; in een snellere klasse, ik denk de Euro GT, reed een auto mee die niet de gebruikelijke Honda of Ebbro kap had. De kap is wit met zwart en rood. Op het promo filmpje zie je de kap op 2.05 liggen in de achtergrond, en racen op onder andere 2.49. Ik vind dit een erg stoere kap. Weet iemand welke kap het is, en (nog een 'longer shot') zou de eigenaar iets kunnen vertellen over de rijeigenschappen?

Dank!

Hugo

Deze?

pic.php

De stroomlijn van de body blijkt zelfs bij de lage snelheden van de Top Stock invloed te hebben. De Z4 waarmee ik vorig jaar startte tilt de voorwielen op, niet handig. De Ferrari die ik daarna had was veel neutraler. Nu heb ik de Audi R8, ik heb die nog niet buiten op een hoge snelheid gebruikt maar de stompe neus schijnt goed te zijn voor de voorwieldruk. Zo zijn er dus verschillen per kap, qua luchtweerstand en downforce (of gebrek daaraan). Zelfs met mijn gebrekkige kunde / ervaring is het verschil te merken. Net als met of zonder spoiler.

Hoe hoger de snelheden, hoe groter de invloed uiteraard. Kijk maar eens bij de Euro GT deelnemers, bijna allemaal NSX of Ebbro bodies. En één R34, dus.

Hugo

Laatst bewerkt:
Hugo, de body die jij zoekt is een Nissan Skyline GT-R R34...

Ik zit toch naar het filmpje te kijken, op 2.49 minuten, en denk meer R32. Op deze foto vind ik die niet lijken (en best lelijk):

58428top700.jpg

Maar op deze lijkt hij er wel veel op, en zo vind ik hem ook mooi (even los van de kleur):

dwqqricvq6gvjoeyj7k.jpg

Hmmmm... eerst de aandrijflijn maar eens opfrissen...

Hugo

Back