Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Overall zal het voor het rijden van mijn zoon geen fluit uitmaken, maar toch is het leuk om de auto conform de regels te bouwen. Ondanks dat Daniël wellicht nooit zal deelnemen aan de Cup.Hugo
Rijtalent is uiteraard in zeer gevarieerde vormen aanwezig; een kereltje van vier dat al op de baan blijft vind ik erg knap. Maar er rijden ook jongens tussen die ook al in andere klassen deelnemen, die echt al kunnen rijden. Voor hen is het verschil tussen een 540-J en een Torque Tuned motor wel degelijk merkbaar. Als je dus een wat recentere kit hebt, rijdt je auto out-of-the-box een stuk harder.
Dempers en regelaars zullen minder verschil maken, idd, het gaat mij voornamelijk om de motor en de genoemde ESCs. Ik zou me kunnen indenken dat er volgend seizoen in de regels een motor genoemd wordt, en dat er voor de ESC iets als "iedere Tamiya ESC is toegestaan" komt te staan.
Hugo
Dempers en regelaars zullen minder verschil maken, idd, het gaat mij voornamelijk om de motor en de genoemde ESCs. Ik zou me kunnen indenken dat er volgend seizoen in de regels een motor genoemd wordt, en dat er voor de ESC iets als "iedere Tamiya ESC is toegestaan" komt te staan. Hugo
Ik heb begrepen dat je, zeker op Gouda, niet meekomt met een Carson Cup Machine in een F1 auto. Staat iets over in het F1 topic als ik me niet vergis.