gewoon ouderwets een gezellige dag gehad, zoals het hoort te zijn, bedankt organisatie en "de Border"
Jij ook Herman, we hebben een topweekend gehad!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
gewoon ouderwets een gezellige dag gehad, zoals het hoort te zijn, bedankt organisatie en "de Border"
Een overwinning waar je voor moet vechten zijn vaak de beste.
De verkoper of baan waar de TIM gereden wordt kan je vast wel tips geven om tussen Michael & Tony in te kunnen rijdenKan iemand mij misschien in de juiste richting duwen voor wat betreft de inserts.
Heb voor de volgende Tim challenge vast wat banden en inserts gekocht. Uiteraard de m-grip en daarbij de soft, hard en super hard inserts.
Nu heb ik opgevangen, en hier ook terug kunnen lezen op het forum, dat rondom dezelfde banden niet handig is. Aangezien alleen de m grip is toegestaan verwacht ik dus dat er met de inserts wat gedaan moet worden.
Dus nu... welke inserts te gebruiken?
Chassis is een M03L
Kan iemand mij misschien in de juiste richting duwen voor wat betreft de inserts.
Heb voor de volgende Tim challenge vast wat banden en inserts gekocht. Uiteraard de m-grip en daarbij de soft, hard en super hard inserts.
Nu heb ik opgevangen, en hier ook terug kunnen lezen op het forum, dat rondom dezelfde banden niet handig is. Aangezien alleen de m grip is toegestaan verwacht ik dus dat er met de inserts wat gedaan moet worden.
Dus nu... welke inserts te gebruiken?
Chassis is een M03L
Joost Wouters 47 10:08.407 12.427 12.918Harry, Thomas en Patrick, bedankt voor het close racen. Het was echt spannend.