C Cor In Memoriam 23 okt 2015 #45 Opbouw van het hulpchassis. Bodemplaat als steun voor meerdere opbouwen.
C Cor In Memoriam 24 okt 2015 #48 Achterbumper gemonteerd. Bodemplaat gemonteerd. Onderdelen gemonteerd die tevens de functie hebben het chassis te camoufleren. Afdekplaat aan de voorkant van het chassis. Kartonsjabloon en styreen.
Achterbumper gemonteerd. Bodemplaat gemonteerd. Onderdelen gemonteerd die tevens de functie hebben het chassis te camoufleren. Afdekplaat aan de voorkant van het chassis. Kartonsjabloon en styreen.
lance03 24 okt 2015 #49 Dit gaat weer de goeie kant op Cor. Mooi ook zoals je de zijkant opvult met tank en luchtketels. Top
C Cor In Memoriam 25 okt 2015 #51 De eerste opbouw. Korte gesloten Bruder opbouw. L profiel frame waar de tekstborden in komen. Tamiya Fine Surface Primer. Action geel.
De eerste opbouw. Korte gesloten Bruder opbouw. L profiel frame waar de tekstborden in komen. Tamiya Fine Surface Primer. Action geel.
C Cor In Memoriam 26 okt 2015 #54 Dank je. Ik bouw met kunststof op een low budget basis. Volledige leek op gebied van metaalbewerking. Volg jouw bouwkunsten daarom met veel plezier
Dank je. Ik bouw met kunststof op een low budget basis. Volledige leek op gebied van metaalbewerking. Volg jouw bouwkunsten daarom met veel plezier
C Cor In Memoriam 27 okt 2015 #55 Sticker ontwerp met Office Word. Afgedrukt op zelfklevend A4 etiketpapier. Daarna meerdere dunne lagen blanke lak. De blanke lak zorgt voor bescherming van de inkt en maakt tevens de kleuren intenser.
Sticker ontwerp met Office Word. Afgedrukt op zelfklevend A4 etiketpapier. Daarna meerdere dunne lagen blanke lak. De blanke lak zorgt voor bescherming van de inkt en maakt tevens de kleuren intenser.
Martijn1990 28 okt 2015 #59 Ik ben zeer benieuwd en de truck zelf staat de bak er mooi op? Of daar nog mee bezig?