Tamiya Cr-01 FJ40

gister binnen gekregen, als voor zover ik weet de eerste van nederland (krijg binnenkort nog een 2e) de nieuwe scaler kit van tamiya.
de bedoeling is dat ik hier een mooi bouwverslag ga maken voor tamiyagekken.nl.
ben ook van plan hier wat foto's te plaatsen van de bouw. en misschien een klein tekstje, maar het meeste gaat naar tamiyagekken.nl.

ow en ik had geen last van de douane :D dus een mooie koop

eerst maar even foto's van een hele mooie doos

main.php

main.php

main.php

de eerste stukken zitten in elkaar, bepaalde dingen zijn toppy van tamiya dit keer, maar bepaalde dingen vallen mij nu ook een beetje tegen..
vooral de soepele aandrijving.. NOT
de diffgears lopen niet lekker met het kleine tandwieletje. shimmen gaat ook niet (zitten wel netjes 0.3mm shims bij) maar zal nog ff goed kijken.. de boel zit gewoon veel te strak op elkaar..

Vermoed eerder een 55 turn integy....
Leuk wagentje, idd nu veels te snel, en onhandelbaar, maar oged een andere motor en het is opgelost. Die linking & steering hadden ze met de f350 ook moeten doen!

Als er nu "wat" alu voor te krijgen is, is het nog veel leuker,een kilo rvs erin, een sound en licht module,hier en daar wat veel aanpassen, en het word al wat... ;)
Vervolgens er niet mee durven te rijden omdat het ding "iets" te veel geld heeft gekost..
Hmmz, herkenbaar...:rolling:

Laatst bewerkt:
Back