Tamiya Arocs

Even een update.
Toch maar de gm32u360 (12V) genomen, kunnen weer verder.
Gelijk wat aanpassingen t.b.v. de aandrijf as, vond die batterijhouder een onding, dus weg ermee.
Nu proberen alle elektra onder de stoelen te krijgen, want ik hoop toch het interieur te kunnen gebruiken.
Zit alleen met de verlichting, die zal later moeten, hopelijk hoef ik dan niet te veel overhoop te halen.
20180131_212451.jpg
20180131_212746.jpg
20180131_212757.jpg

• Like
Reactions: Cor
Waarom de verlichting later? Op zich later natuurlijk ook te doen maar als je de mogelijkheid hebt zou ik in ieder geval zoveel mogelijk de les al plaatsen.

Wij hebben deze,led Multi light kit truck.van carson.in verschillende trucks(4).Als je te vreden bent met een normale niet te dure verlichting voldoet dit goed.Hier zit geen geluid of buiten sporige verlichting bij.Een advies,als je het aanschaft label de stekkertjes voor je ze uit de module haalt.

Laatst bewerkt:
Nuttige tip, heb ik nog iets meer nodig als ik deze kit aanschaf.
Bv een module of zoiets, voor m'n zender , FC16?

Bij deze kit heb je verder niets nodig,de rijregelaar en stuurservo worden op de module aangesloten.Wel bij het aansluiten even opletten tekst in duits en engels,maar dit zal geen problemen geven.

Hoi Kees,
Dat is een mooie oplossing ,als je het aan de buitenzijde "net echt " afwerkt gaat het er wel mooi uitzien denk ik.

Groetjes, Charlotte.:bye:

Photo editing_Cloud20180225.jpg

Weer even wat foto's, het spuit werk viel toch tegen.
Ook de kasten achterop moeten nog wat aandacht, maar alle elektronica zit er in.
Als ik weer wat moed heb ga ik de cabine onderhanden nemen.
Hoe hebben jullie de binnen kant van de cabine gedaan?
Zelf heb ik onder de stoelen een plaat gemaakt zodat je niet het chassis ziet.

20180225_124738.jpg
20180225_124706.jpg

Laatst bewerkt:
De eerste roadtrip zit er op, wel apart, het sturen ten opzichte van het roer van een schip.(ex scheepsbouwer)
Wat me op viel was het slingeren van de velgen/banden.
Hoe wordt dat aangepakt, banden vast lijmen of banden opvullen?

Ondanks eerdere berichten denk ik toch serieus na over de beier usm2 module.
Nu zoek ik een goede combi met een verlichting set.
Het liefst compleet (weerstandjes).
Kunnen jullie mij van advies voorzien, kan bv de carsonset van €25 iets zijn.
Heeft geen haast, moet eerst sparen voor de beier;)

Back