Graag advies van de kenners.
Voor een schappelijk prijsje kan ik een nagenoeg nieuwe Mikado Logo 10 met 2 4S lipo's 3700 mAh, kant en klaar gebouwd en ingevlogen af fabriek aanschaffen. Fine-getuned door een kenner. 35Mhz met Graupner MX-16 computerzender, een Ultramat 14 (of 16) lader/balancer; dit alles geheel geleverd in een originele alukoffer.
Tot nu toe vliegen mijn dochter Taya-chan en ikzelf Sensei, nog met 350'ers (King V2) en de 450'er Belt CP (inmiddels redelijk schadevrij).
Momenteel krijgen we beide zowel indoor electro-les als nitro-les op het veld buiten. We oefenen veel, lessen veel, maar de overstap naar nitro (wat is dat kicken!) willen we verkleinen, door eerst sleutelcursussen te volgen betreffende brandstofheli's.
Wat raden de kenners ons aan:
De MIKADO Logo 10 of een T-REX 500 of 600?
We neigen sterk naar de Logo 10, daar alles gans compleet (in nieuwstaat) voor ca. dezelfde prijs als een kit T-REX 500 of 600 te koop is.
Voor een schappelijk prijsje kan ik een nagenoeg nieuwe Mikado Logo 10 met 2 4S lipo's 3700 mAh, kant en klaar gebouwd en ingevlogen af fabriek aanschaffen. Fine-getuned door een kenner. 35Mhz met Graupner MX-16 computerzender, een Ultramat 14 (of 16) lader/balancer; dit alles geheel geleverd in een originele alukoffer.
Tot nu toe vliegen mijn dochter Taya-chan en ikzelf Sensei, nog met 350'ers (King V2) en de 450'er Belt CP (inmiddels redelijk schadevrij).
Momenteel krijgen we beide zowel indoor electro-les als nitro-les op het veld buiten. We oefenen veel, lessen veel, maar de overstap naar nitro (wat is dat kicken!) willen we verkleinen, door eerst sleutelcursussen te volgen betreffende brandstofheli's.
Wat raden de kenners ons aan:
De MIKADO Logo 10 of een T-REX 500 of 600?

We neigen sterk naar de Logo 10, daar alles gans compleet (in nieuwstaat) voor ca. dezelfde prijs als een kit T-REX 500 of 600 te koop is.
