Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Ben blij dat ik dit even overnieuw heb gedaan anders had ik me daar toch aan blijven ergeren.
Eenmaal bij Hangar heb ik toch ook maar 2 iets dunnere servo's mee genomen omdat de 12mm van de HS-82's net 2mm teveel was. Ik had dan de onderkant niet dicht kunnen maken en ook dat zou me op termijn gaan storen. Nu dus 2x HS125-MG. Een rib uit mijn lijf maar dan kan ik met die HS-82's mijn Cirrus weer klaar maken. Ook wel fijn.
Dit is waarom ik zo graag met hout werk. Van wat losse latjes en plankjes maak je met een stukje schuurpapier de meest prachtige vormen. Kan ik echt van genieten.
Ja hoor. Dat gaat bij dit model eigenlijk vrij makkelijk als je er even de tijd voor neemt.Kun je nog wat meer vertellen over het uitlijnen van de bussen in de romp?
![]()
Beetje verf, ontkoppel ding, knop voor de ventilatie en een stukje stuurknuppel en het ziet er allemaal net wat leuker uit.
Hoi Peter!
Genieten, daar gaat het ook om. Iedereen bepaalt zijn eigen standaard, het kan altijd mooier, duurder en beter maar dat hoeft niet. Ik kan genieten van het werk van Ralf/Strutter, en vervolgens doe ik het op mijn nivo. Al moet ik zeggen dat in die draadjes vaak hele handige tips en truuks worden getoond, hoe je met afval en wat creativiteit een heleboel zelf kunt maken. De draadjes van Ton van Munsteren zijn daar ook zo mooi voor. En Han de Bouwer, ook een grote inspiratiebron.
en waarom niet wat eerder gezegd....? :roll:En waarom niet een kartonnen malletje gemaakt....