Stoomsleepboot Maarten

Het schiet aardig op maar er staan nog wel enkele punten op mijn lijstje o.a. imitatie zinkanodes aanbrengen, kombuis verven en een verbinding maken tussen rookkast en schoorsteen. Voor aan dek een loopplank, ladder en bezem maken.

Een puts en stokdweil lijkt me ook wel iets Jan. Of heb je die al? Gr. Klaas.

De puts staat al op het achterdek Klaas
full

Jan het is een kunstwerk geworden. Succes met omschakelen, je gaat vast wel weer met een ander project aan de slag? Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

Jan Walpot,
Na 23 winterseizoenen bouwen is dit het eindresultaat.
Het wordt wennen om niet aan de Maarten bezig te zijn
.

Gefeliciteerd Jan met het eindresultaat.
Mooi.

Niet meer met de Maarten bezig zijn?
Varen, vaarklaar houden, en veel vaarplezier beleven.

Veel plezier,
Willum

Jan, Gefeliciteerd en wat moet ik er verder nog van zeggen :rolleyes: …….. hij is gewoon :banana::wave.

Daar kan er gerust eentje op gedronken worden :beer: .

Groet, Bert

Allemaal hartelijk bedankt voor jullie reacties. Gelet op het vakwerk van andere bouwers voel ik me vaak bevoorrecht.
Na de stoomdag in Veldhoven zit voor mij het modelbouw seizoen erop. Dan ga ik erover nadenken wat het volgende project wordt.

Groeten, Jan.

Allemaal hartelijk bedankt voor jullie reacties. Gelet op het vakwerk van andere bouwers voel ik me vaak bevoorrecht.
Na de stoomdag in Veldhoven zit voor mij het modelbouw seizoen erop. Dan ga ik erover nadenken wat het volgende project wordt.

Groeten, Jan.

Als het een beetje mee zit (voor mij dan :D) dan kom ik de Maarten nog een keer "live" bekijken in Veldhoven Jan :kwijl:

In Veldhoven vinden ze hem zelfs zo mooi dat ze hem gebruikt hebben bij de aankondiging van hun Voorjaarsstoomdag :).

Lnyq32TlMRrxN2LjUeI29JzqG1j1lbJ7uvW-9l7BuB5puSiMXjpyorCigtewxtLXUM1zzDpQuXkTi_kEN-eOU3YhM2vyXFgpos_CppXV5F-CrV7nLPwdRilvlxstaFJhXRdFrkkT34I9kiKmnewSntKAHlzw1ryywclwxC-O8kR6yKUPrNN2X1ENVz69bdxP7G1EG2whxGlV9mkTuRzm7ubyRmQL4rh7yLt9VBNIomniEIJmYuKf2LgpBdh5DQHOIcenQNnLyxllGQwAXGJJ_J9TT1DhmNZQ0Jup-BlT2omrNox0_OC87H8HaNA_lor5245EhQDITPEqF6On8GMnFEYTNVmlDXQ8pfsjX_YtO2JOD0EGn_jW9MdzgvbnTGVhLdjiswrK814Fk7tUpuO9vAYURGzh-tD7-5kdAGA12StLVQE4WGqb-ZFiltxnGsgxo8nTpTWyRtXwEaImBfZU6xNeEXDCS-zQFUqNlvaGpgwWVp8kxIU0Dq_E6DwIvfapxF0UeSAHNf_XV_DZv-88No1Hg7KE9nl52DABSp073IWr1a1_DtFkBy6r8_vV4OsodRf1quZbFbebDVuvgkkzzHOmbkBICn3Oa9916lKrHNxY7pA0cEXQcHlCHEryy1nsBKY8ddx74dr8rBBtmML8N0LwYWKDmCE=w521-h737-no

Laatst bewerkt:
Back