Std uitlaat kapot pulse, welke nu??

Hallo zoals ik al zeg is het tuutje afgebroken van mijn std uitlaat, dus nu moet ik een vervangende uitlaat zoeken, zal ik weer de RTR uitlaat monteren ( ik neem aan van niet) of welke uitlaat anders?? Het is een 4.6 cc motor en de prijs moet wel een beetje schappelijk zijn.

Alvast bedankt,

Delfin

Nee die standaard RTR uitlaten is gewoon kutzooi is zo dun als iets was echt maar heeeeeel zacht gegaan... Ja wat is schappelijk rond de 60 euro ??

Standaard uitlaten zijn kutzooi.. Goed onderbouwd weer..NOT Het is grote onzin....

€60 is een redelijk normale prijs voor een leuk uitlaatje..

Standaard uitlaten zijn toch meestal wel slecht, maar is dan wel leuk voor op een .28 ??

De modelbouwzaak hier heeft er een liggen van carson een Chrome voor 40 euro, en op toemen.nl staat er een op van fastrax , is dat iets??

Of anders tips ,zijn welkom

Standaard uitlaten werken op zich prima, het is maar net wat voor eisen je eraan stelt.
De meeste mensen staren zich blind op het woordje "tuning".

M.v.g. Mark

Op een .28 motor is the Jammin/OFNA JP-3 uitlaat een heel goede keuze. Een erg sterke offroad uitlaat die ook regelmatig 2e hand wordt aangeboden. Doet het echt prima op vrijwel alle .28 motoren.

Back