Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wel Hans, misschien heb ik toch iets over het hoofd gezienIk ga wat dit betreft dan de snijtekening aanpassen en extra nokjes aan de tussenstukken maken, zodanig dat ze er maar op één manier tussen passen.
Zinvolle opmerking Piet, bedankt![]()
Is inmiddels aangepast(in de beschrijving staat tussen 5 en 9, maar dat moet dus 10 zijn).
Daar ben ik het geheel mee eens, en Piet heeft er weer een flink tempo inzittenIk zie het al... Dit gaat een fantastisch verslag worden.
Ook weer goed om te weten Hans, bedankt.Is inmiddels aangepast
Dit 'foutje' is niet erg, daar het dekje er maar op één manier in kan, dus vergissen is zo goed als onmogelijk.
Wat misschien ook nog "onjuist" is in de beschrijving is het maken van de grote stag. Hiervoor zit tegenwoordig 1,4 mm bruin touw in het pakket, terwijl de bb aangeeft dat je dit uit twee maal gedraaid 0,8 mm moet maken.
Met het tempo valt het wel mee hoor Koos, ik hoef maandag niet naar mijn werk, dus ik heb veel meer tijd voor mijn hobby dan vele anderen.....Daar ben ik het geheel mee eens, en Piet heeft er weer een flink tempo inzitten![]()
Het is slechts een opstapje, de reden voor de simpele uitvoering is ook simpel, het is allemaal niet of nauwelijks te zien als het model verder afgewerkt is. Ik wou ook nog wat meubeltjes plaatsen in de binnenruimte, maar daar zie ik vanaf om de zelfde reden.Ik vind dat je weer iets moois laat zien Piet en ook de afwerking van die olie is mooi om te zien. Die extra trede die je gebruikt om het hoogteverschil tussen beide dekken op te vangen is dit in het ontwerp opgenomen of plaatste je deze zelf? Zelf zou ik deze iets meer als een trede er laten uit zien. Nu lijkt het een afgeronde balk met iets onlogische rondingen naar beneden? Maar dat is mijn bescheiden mening hoor Piet..![]()