H
Henri Zikken
Guest
-14? -13? Je bedoelt de Hacker? De 13 draait meer toeren, dus kleinere prop.. of het verbruik minder zou worden, betwijfel ik.. de snelheid zal dan wel hoger kunne uitvallen idd.
Derk vloog wel heel netjes één vlucht met 2900mAh, wat extreem weinig is, Hans Meij verbruikte in dezelfde ronde 3800mAh, ik (8s) 4100mAh.
En F hoef ik niet te oefenen.. Roy had z'n dag niet en houdt niet van wind, maar dat komt verderop in het seizoen nog wel goed
Ik zou nu het F ook helemaal niet kunnen vliegen, want dan schieten m'n accu's te kort. Bij trainingsvluchten was ik nog nooit boven de 3800 uitgekomen, maar kennelijk geef ik op een wedstrijd meer gas, afgezien van dat het ook wel erg hard waaide.. de 1e ronde schrok ik toen m'n lader 6% zei na aansluiten, moest ik 4400mAh laden. De 2e vlucht 4100mAh, de derde vlucht koste 3950.. maar dat is nog steeds te krap om met die lipo's een F te gaan vliegen, dan moet ik toch mininaal naar 5400mAh of zelfs 6000mAh toe. Dat kan ook prima qua gewicht, met 6000mAh kom ik op zo'n 4850 gram uit AUW, maar de portomonaie moet het ook nog trekken
Derk vloog wel heel netjes één vlucht met 2900mAh, wat extreem weinig is, Hans Meij verbruikte in dezelfde ronde 3800mAh, ik (8s) 4100mAh.
En F hoef ik niet te oefenen.. Roy had z'n dag niet en houdt niet van wind, maar dat komt verderop in het seizoen nog wel goed

Ik zou nu het F ook helemaal niet kunnen vliegen, want dan schieten m'n accu's te kort. Bij trainingsvluchten was ik nog nooit boven de 3800 uitgekomen, maar kennelijk geef ik op een wedstrijd meer gas, afgezien van dat het ook wel erg hard waaide.. de 1e ronde schrok ik toen m'n lader 6% zei na aansluiten, moest ik 4400mAh laden. De 2e vlucht 4100mAh, de derde vlucht koste 3950.. maar dat is nog steeds te krap om met die lipo's een F te gaan vliegen, dan moet ik toch mininaal naar 5400mAh of zelfs 6000mAh toe. Dat kan ook prima qua gewicht, met 6000mAh kom ik op zo'n 4850 gram uit AUW, maar de portomonaie moet het ook nog trekken

Laatst bewerkt door een moderator: