sproeiinstallatie

• Topicstarter Topicstarter VDA
  • Startdatum Startdatum
Bij een smoke systeem kun je ook met een regelaartje het toerental van de pomp regelen. Dit zou je evt. mee kunnen mixen met je gas knuppel. Als ik het goed begrijp is de in te spuiten hoeveelheid afhankelijk van je gasstand. Voor een egale wolk kun je dus het beste mixen met je gas.

Ik ben benieuwd

Mark

Hallo cropduster,

Geef me nog even tijd voor foto's .Ze komen er zeker aan.
Ik overweeg ook een nieuw onderwerp onder agwagon te lanceren, op jouw aanbeveling.

Voor het smokesystem ga ik gebruik maken van een kant en klaar systeem van 3W of megasmoke (GB).In onze club gebruiken ze deze met goed resultaat. Als smokefluid gebruiken we parafine-olie.

De agwagon staat momenteel bij de bouwer en moet rond het eindjaar klaar zijn,hopelijk.....

Dank voor de inputs,
VDA

deze winter...écht...ik beloof het je....Maar eerst de F16 met Jetcat P120 vliegklaar maken...

hier een plaatje voor Croppie als pleistertje

PZL06a.jpg

ik heb vroeger met mn vader samen de piper brave 275 gebouwd en gevlogen .,en met n werkende sproei instalatie prachtig gewoon., momenteel ben ik de gelukkige bezitter van n piper pawnee deze is elektro en ik overweeg om er ook n werkende sproei instalatie in te maken :mrgreen:

mvgr johan snijders :wink:

Back