SportStar 1400, bouwverslag

Mooi vliegbeeld. Beide. Maar idd wind, thermiekbellen en de directe omgeving kunnen het veld hobbelig maken. Beetje gewicht geeft wat meer ‘stabiliteit’.
Maar ook 3 kilo aan model moest echt wel gestuurd worden in die omgeving, ach ja,is ook leut. [emoji106][emoji108]

Moge er veel van gebouwd gaan worden! Schitterend.

Mooi vliegbeeld. Beide. Maar idd wind, thermiekbellen en de directe omgeving kunnen het veld hobbelig maken. Beetje gewicht geeft wat meer ‘stabiliteit’.
Maar ook 3 kilo aan model moest echt wel gestuurd worden in die omgeving, ach ja,is ook leut. [emoji106][emoji108]

Moge er veel van gebouwd gaan worden! Schitterend.

Het hobbelige karakter wordt alleen minder als het model wat groter/zwaarder is. Mijn sportmodel 1.40 m span en 2.5 kilo zwaar vliegt hobbeliger dan de 2.0 meter Lazy Ace 5 kilo zwaar, te zien in mijn avatar.

Inmiddels zijn de doosstickers ook onderweg naar de drukker.

Bijlagen

• Sportstar 1400 doossticker.jpg
    Sportstar 1400 doossticker.jpg
    170,8 KB · Weergaven: 189
Hèhè! Nu eindelijk eens in het echt zien vliegen. Whow, zeer, zeer mooi vliegbeeld.
Ik zocht nog effe naar een foutje in de folie, maar kon schier niets ontdekken.
Klaar voor in de folderfotomodel. Prachtig gebouwd.
Ja… toch echt ‘80ties smullen maar ARF uitstraling. Top!
Gr Bas

Hèhè! Nu eindelijk eens in het echt zien vliegen. Whow, zeer, zeer mooi vliegbeeld.
Ik zocht nog effe naar een foutje in de folie, maar kon schier niets ontdekken.
Klaar voor in de folderfotomodel. Prachtig gebouwd.
Ja… toch echt ‘80ties smullen maar ARF uitstraling. Top!
Gr Bas
Bedankt Bas! volgende keer even kletsen als ik er weer ben :)

Bart

Vandaag eens even de kit goed bekeken. Is erg mooi en is een feest om te bouwen. Een ding snap ik niet, er zit volgens mij een berg hout bij wat niet gebruikt wordt. Komt natuurlijk altijd van pas. Kwaliteit is heel erg goed.

Back