Spektrum DX8

Had ik al gemeld
Ben nl, net gebeld, dat De Firma Horizon het wereldwijd pas lukt om alle set's in één keer te versturen op 16 September.. dus leveren op de 20ste
Dit betekent zo als het er nu uitziet, Versturen naar de winkels op 16 September, Dus de winkels zullen ze waarschijnlijk vanaf de Maandag erna kunnen leveren !!!

gr Martin.

Ik heb ook een DX8 besteld, Bij RC Helipower :p
Nu maar hopen dat hij snel beschikbaar is.
Vooral de start timer op het gas vind ik handig.
Misschien de telemetrie voor battery power monitoring.

Maar vooral een fijne handligging.
De JR9303 vond ik al een stuk beter maar nog niet genoeg voordeel hebben tov de DX7 die al heb.

Gisteren even bij MRHobby geweest. Er hangt daar een sfeer alsof er een baby verwacht word :p Ik denk dat als ze straks binnen zijn er slingers opgehangen worden en iedereen een kaartje krijgt.

Vandaag komt er al 1 binnen daar... geen overvallen plegen aub

Ga je 'm ook zelf gebruiken? of alleen op de kast zetten, met een bordje: Nederlands eerste DX8 :lol:
Wanneer kan 'de consument' er een verwachten? begin/halverwege volgende week?

Bewijs? :smile:
Had ik in post nr : 48 van deze disc, al bewezen !!:rolling:!!

Ga je 'm ook zelf gebruiken? of alleen op de kast zetten, met een bordje: Nederlands eerste DX8 :lol:
Ben heel voorzichtig ermee, komen er maar net genoeg binnen, blijven er maar een paar over, dus misschien moet deze ook aan de verkoop gaan geloven :cry:

Wanneer kan 'de consument' er een verwachten? begin/halverwege volgende week?
Zou toch echt wel ergens einde volgende week moeten zijn, zoniet ga ik vrezen voor m'n leven, :help:

gr Martin.

Als het nog heel lang duurt moet je inderdaad wel gaan vrezen voor kamikaze-aanvallen van modelvliegtuigjes.
Ik kan nog wel even wachten hoor :), maar niet te lang :P

DX8

De eerste levering DX8 verwachten we vanaf 20 september 2010 volgens de mail . ;)

Back