Spektrum DX8

Ben bang dat je toch nog even geduld moet hebben; dit staat in die link die je vermeld:

Horizon Hobby Announcement: Spektrum DX8 Now Available for Pre-Order.

Horizon Hobby shows the Spektrum DX8 with a price of $429.99 and Due early September 2010.

de DX8 ziet er goed uit, maar ik mis sliders, die zijn toch wel erg makkelijk als je een zwever aanstuurt, remkleppen/flaps op de gas knuppel en het gas op een slider, bij mijn huidige DX6i bedien ik het gas nu met een switch maar dat is vol aan of uit.

EDIT: Ik zie nu pas dat ik dit in een heli topic post, was via zoeken hier terecht gekomen. Hebben heli vliegers geen sliders nodig?

Ik in ieder geval niet.
maar schaalvliegers misschien wel.
Voor mij zijn lage latency, voldoende kanalen, goede potmeters en lekker lopende sticks het belangrijkste.
de logfunctie is een prettige bijkomstigheid. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie dat ie nu €29 duurder is geworden bij MR hobbies, maar ze geven nogsteeds eind augustus als leverdatum. Gaat het betekenen dat we die dan binnen 10 dagen kunnen verwachten?

Manual online!

De manual staat inmiddels online bij Horizon Hobby.
Zelf heb ik er ook eentje besteld, incl nog drie vliegmaten van me :-)

Allerlaatste nieuws,
De zenderset's zijn verscheept en zullen 3 of 6 September bij de Importeur zijn.
Er is afgesproken om Wereldwijd op 10 September te beginnen met uitleveren / versturen naar Dealers, Dit houdt in dat ik ze vanaf 13 of 14 September kan leveren.
Hier de link naar de Manuel : http://www.spektrumrc.com/ProdInfo/Files/SPM8800-Manual.pdf

Hij zit echt Boordevol Goodies en Nw Features !!!
En wat nog een veelgestelde vraag was, hij wordt idd met accu geleverd, en een voeding om de ingebouwde lader van spanning te voorzien.

De levering omvat :

DX8T zender + AR8000 8kn ontvanger,
Telemetry zender met RX spanningssensor, Vliegaccu spanningssensor en Temp sensor. ( rpm sensor voor fuel motor of rpm sensor voor Brushless motor is optioneel )
220v / 12v voeding tbv ingebouwde lader, Neckstrap, SD Card, Bind pluggen, Telemetry verlengkabels en een Stickervel.

gr Martin
MRHobby.

en hier is dan de lang verwachte EERSTE DX8 in Nederland:

Foto komt bij MRhobby uit Ridderkerk vandaan.
full

Is idd de nieuwe sr 120.

Heb al ff met de DX8t vanmiddag zitten spelen,
en hij is makkelijk te programmeren, en ziet er erg goed uit.

Kan niet wachten tot de rest er is !

gr Martin,

Ja Marc,
Hij voelt ook lekker aan,
Er zijn ook goede kwaliteit mooie schakelaars op de zender gebruikt,

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik hem voor de foto's van de Vertegenwoordiger geleend had. :sad::sad:

Ik had hem denk ik wel kunnen overmeesteren, maar dan ben ik bang dat ik ze niet meer geleverd krijg.

Dus ik ook moet nog ff wachten :mad:

gr Martin.

Waar ik benieuwd naar ben is hoe de brushless rpm sensor wordt ingesteld:
In de handleiding staat dat je het aantal polen van de motor in de zender kunt instellen, maar kan je ook de vertraging van de motor ergens opgeven?
Ik zou nl bij mijn heli graag meteen het toerental van de hoofdrotor zien ipv de motor zelf.

ja dit word weer een nieuwe revolutie net als 2,4 Ghz dat eerder was. Telemetry wil straks iedereen. Dan komt er nog video bij voor fpv etc etc

Zie bovenaan
Allerlaatste nieuws,
De zenderset's zijn verscheept en zullen 3 of 6 September bij de Importeur zijn.
Er is afgesproken om Wereldwijd op 10 September te beginnen met uitleveren / versturen naar Dealers, Dit houdt in dat ik ze vanaf 13 of 14 September kan leveren.
gr Martin.

en hier is dan de lang verwachte EERSTE DX8 in Nederland:

Foto komt bij MRhobby uit Ridderkerk vandaan.
full

Hij heeft er weer als eerste een hand op weten te leggen hoor :rolling:
(bij wijze van spreken ;) )

Back