Spektrum DX7s

Tja. Waarom denk je dat de 8 zo snel van de hand moet en wel zo snel dat je er twee ontvangers bij krijgt. Nog een weekje en we zullen het weten.
Ik ben benieuwd wie hier het eerst komt vertellen over zijn DX7S. Volgens mij gewoon een ietwat uitgeklede 8 die veel goedkoper de markt in gaat met de nieuwste software erop.
Zou best eens een succes kunnen worden wat betreft de prijsverhoudingen en in combinatie met goedkope Chinese ontvangers. Prijsbrekertje.

Tja. Waarom denk je dat de 8 zo snel van de hand moet en wel zo snel dat je er twee ontvangers bij krijgt. Nog een weekje en we zullen het weten.

Kweenie

Ik ben benieuwd wie hier het eerst komt vertellen over zijn DX7S. Volgens mij gewoon een ietwat uitgeklede 8 die veel goedkoper de markt in gaat met de nieuwste software erop.
Zou best eens een succes kunnen worden wat betreft de prijsverhoudingen en in combinatie met goedkope Chinese ontvangers. Prijsbrekertje.

Ik heb net een DX8i setje met 2 AR8000's besteld! :) Kon niet w88 op de DX7s, en de DX7s met 2 ontvangers gaat ook dik door de 300 euro kosten en daar zit zeer waarschijnlijk niet een TM1000 telemetrie setje bij....

Dus persoonlijk denk ik dat de DX8 met de aktie 2e AR8000 gratis, intressanter (mogelijk voordeliger) is dan de DX7s! :rolleyes:

Groet,

ETienne

Totdat.. je crast. Ik heb teveel DX8 ellende in mijn omgeving gezien en gehoord.
En de oude zender was vaak ingeruild of verkocht.. Tsja!

Deze nieuwe DX7 heeft uitgeklede DX8 sofware. Effe niet.

Dus je was eigenlijk een beetje ongeduldig? :-)
Ja dat is precies de bedoeling van Spektrum denk ik.
Hoe dan ook. De 8 is volgens mij een prima zender en ik zal er niks negatiefs over willen zeggen. Een clublid van ons heeft m ook. Ziet er allemaal gelikt uit.
In elk geval heel veel plezier metje nieuwe zender natuurlijk. Nieuwe speeltjes zijn altijd leuk.

@Niek. Jij had of hebt toch ook een 7???
Zelf heb ik overigens een CG10 maar ik overweeg als tweede zender de Spektrum.

Laatst bewerkt:
Totdat.. je crast. Ik heb teveel DX8 ellende in mijn omgeving gezien en gehoord.
En de oude zender was vaak ingeruild of verkocht.. Tsja!

Deze nieuwe DX7 heeft uitgeklede DX8 sofware. Effe niet.

Betrof volgens mij alleen de eerste versies in combinatie met AR62** serie ontvangers. Na diverse software updates zouden er geen problemen meer zijn....hoop ik ;)

En als ik crash, en dat ga ik zeker doen, dan ligt het zoals gewoonlijk aan mijzelf :confused:

Die software update helpt niet voor het 6200 probleem.
De zender print moet vervangen worden.
En dat ie is nagekeken bij v2.02 af fabriek.

Olaf, ik heb een oude (JR build) spektrum DX7. Geen SE of i

op de spektrum site staat:

Due Late November, 2011
*Avaliable at participating retailers

dat word dus niet nog een weekje wachten :-( waar is jullie informatie vandaan?

ze hadden het verplaatst naar begin dec. maar nu staat er alleen nog:

Avaliable at participating retailers

dus je zou er aan moeten kunnen komen als het goed is..... ik heb alleen nog geen enkele winkel gevonden waar hij in-stock is :hammer:

ik zit er ook op te wachten eindelijk iets beters als een futaba t4ex 35mhz :-)

edit:

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1434584&page=22

hij is uit alleen nu uitverkocht :-( de eerste heeft hem al op rc-groups

Laatst bewerkt:
Back