Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En een gemiddelde WLAN/WiFi router hopt ook niet en is ook 100mW
Ik verwacht zowiezo dat er een aantal grote spelers binnenkort toch een stennis gaan schoppen naar andere spelers.
Uh, als je het mij vraagt is de Spektrum DX6 slechts 10mW als Park Flyer zender, de DX5e, DX6i en DX7 (in al zijn varianten) is 100mW. Alleen bij de DX6i imports kun je het vermogen via het systeemmenu opschroeven naar 200mW in US-mode.
Als ik me niet vergis mag je in frankrijk niet alle "kanalen" gebruiken,
Dus beperkje in de stand frankrijk de bandbreedte (denk ik)
De 10mW is gebruikt op de DX6 Park Flyer zender. Die is al lang historie.volgens mij is alles officieel europees 10mw, en alle import heren 100mw.
de 100mw heeft geen typegoedkeuring voor de nl markt.
edit, beetje zoeken je had gelijk sleur
de europa is 100mw, de amerikaan meer.
Wat Gadget74 al een beetje zei. In Frankrijk (en nog wat europese landen) is WLAN kanaal 13 niet toegestaan voor dataverbindingen (waar de zenders onder vallen om gelegaliseerd te worden 8O). Hey, grappig, 13 kanalen, elk met 3 sub-kanalen maakt 39 kanalen. Was dat niet het aantal zenders dat gelijktijdig aan kon?Mijn DX6i kan ik de "power selection" variëren tussen
A-EU328
B-US247
C-FRANCE
Waarom die fransman erbij zit?
Kan ik deze legaal gewoon op A-EU328 laten staan?
En wat betekend die EU328?
Tevreden gebruiker![]()
Nope, niet waar. Is ook geen enkele reden toe als je de werking van Spektrum kent. Totaal anders dan Futaba, dus alleen het frequentie hoppen is niet de enige manier om een stabiele verbinding te krijgen. Eigenlijk is dat hoppen een lapmiddel voor als je niet op professionele wijze het signaalprobleem kunt oplossen zoals Spektrum doet.Ik had ook ergens gehoord dat Spektrum speciaal voor Japan een FHSS systeem heeft gemaakt, want blijkbaar mag je daar alleen hoppen??!!??
Waarom mag een FHSS systeem wel 100mW hebben en een 'Spektrum' systeem maar 10mW?
Heeft dit iets te maken met dracht, storing, gezondheid etc. of is het een onzin regeltje?
Ik heb zelf de Spektrum module in mijn FF9, deze is volgens mij ook 100mW.