spectrum ontvanger draad

ja dat is wel weer zo maar dan kan je altijd veel foto's vragen waarop alles goed te zien is
wil de verkoper dat niet zal er vast iets mis mee zijn
en ja ik ken het dan stuur je iets op en dan zeggen ze dat het niet ia aangekomen terwijl het dat wel is en dan eisen ze geld terug:confused:

tja dat is het probleem op de foto's was alles nog goed

maarja ik kan de tijd niet terug draaien he

ja maargoed om dan hier de mail van de verkoper neer te zetten heeft wijnig nut volgens mij daar word het egt niet heel van :mrgreen:
maargoed het is nooit leuk als het niet naar behoren is
gr

Tja, dat is natuurlijk ook het risico dat je neemt bij internetaankopen zonder dat je het product gaat afhalen. Zoals in zijn vorige topic, had Beekman ook hier niet de verplichting om die ontvanger te kopen. Beekman is ook niet volkomen vrij van schuld.

Tja, dat is natuurlijk ook het risico dat je neemt bij internetaankopen zonder dat je het product gaat afhalen. Zoals in zijn vorige topic, had Beekman ook hier niet de verplichting om die ontvanger te kopen. Beekman is ook niet volkomen vrij van schuld.

Hmmmm, :???:,
Volgens mij ging dit topic niet om de katten die Beekman in de zak gekocht heeft maar of en hoe hij de antenne draad kan repareren. We dwalen een beetje af.
Ik ben het wel met jullie eens hoor, Beekman schijnt synoniem te zijn voor slechte aankopen. Tja, some guy's do have all the luck!!

Wat mij ook niet aanstaat is dat hij zelf het boetekleed niet aantrekt. Het is altijd de verkoper die fout zit volgens onze vriend. Als je inderdaad via internet 2e hands spullen ongezien koopt, loop je gewoon altijd een risico dat er iets aan mankeert. Daar hoor je rekening mee te houden. Vaak gaat het zondermeer goed, soms heb je een keertje pech. Jammer dan. Wil je de pech niet moet je meer betalen en het spul in de winkel halen.

Later........

Inderdaad, we dwalen te veel af nu. :) Maar ik vond het opmerkelijk dat Beekman altijd als eerste met de beschuldigende vinger naar de verkoper wijst terwijl dit vaak allesbehalve terecht is. Het is natuurlijk heel jammer voor hem; begrijp me niet verkeerd.

Nu on-topic maar weer? :)

blijft een beetje "wazig"verhaal, afknippen is niet aan te bevelen, maar je kan er een stukje krimpkous om heen doen, zoals eerder vermeldt.De exacte lengte van de anttenne draad is nie zo cruciaal als je hem langer maakt dan de standaard lengte, zelf heb ik twee draden van twee ontvangers langer gemaakt van de DX3S betreft hier de SR3300T deze heeft geen afgeschermde kabel , ook de SR300 heeft dat niet , beide kabels waren wat aan de korte kant en heb gewoon een stukje soepel draad genomen van de zelfde diameter en eraan gesoldeerd, de lengte is van allebei hetzelfde.

Tot op heden niks gemerkt van storingen e.d , beter als met de SR3000 ontvangers ......
just my opinion

Als je zo'n batterij houder bedoelt waar vier AA batterijen in moeten, dan heb ik er nog wel 1 liggen.
Moet je alleen zelf even de draadjes eraan solderen.
Je kunt hem gratis bij me ophalen (Ter Aar).
Of ik stuur hem naar je toe tegen de kosten van de postzegels ;)

Maar wat de anderen zeggen. Een accupak is wel veel beter. Minder kans op storing, meer kracht, gaat langer mee en niet het risico dat er 1 batterij uit valt.

slecht nieuws jongens spectrum doet het niet :( ik heb een accu box van hunter er in gedaan maar hij deed niets :( dus kan ik daar weer achter aan ps ik heb de ontvanger box met een stukje krimp kous gedaan

slecht nieuws jongens spectrum doet het niet :( ik heb een accu box van hunter er in gedaan maar hij deed niets :( dus kan ik daar weer achter aan ps ik heb de ontvanger box met een stukje krimp kous gedaan

Was de accu wel opgeladen?? Het verbaast me niets dat dat niet zo was.

Zal wel weer negatief zijn :(
Maar moet er nu altijd door gedraafd worden door mensen die met allerlij theorieen en boek voorbeelden komen hoe het hoort te zijn.
Ipv eens wat aan te nemen van mensen die dingen in de praktijk gewoon gedaan hebben.
En dan uit ervaring spreken.:mrgreen:

Zal wel weer negatief zijn :(
Maar moet er nu altijd door gedraafd worden door mensen die met allerlij theorieen en boek voorbeelden komen hoe het hoort te zijn.
Ipv eens wat aan te nemen van mensen die dingen in de praktijk gewoon gedaan hebben.
En dan uit ervaring spreken.:mrgreen:

Gezien de ervaring van en met Dhr Beekman kan ik niet anders dan afvragen of het probleem wat hij aangeeft niet bij hem zelf ligt.

En nu verwacht je zeker van de mensen hier de oplossing voor je probleem? Neem aan dat je zelf al het een en ander geprobeerd hebt om het aan de praat te krijgen, post even wat je al geprobeerd hebt, hoeven we je dat in elk geval niet nog eens te laten proberen!

Wanneer je ontvanger daadwerkelijk kapot is, neem dan contact op met Spektrum (Amerika), zij zullen je hoogstwaarschijnlijk vragen de ontvanger op te sturen naar hun service-center bij Horizon...

Succes...

Overigens kan je je gelijk halen bij de verkoper, hij beweerde jou een goed werkende set te verkopen.

Dan zegt die verkoper gewoonweg dat de ontvanger tijdens het transport is kapotgegaan... (wat natuurlijk ook zeker een optie is!)
Laten we dus ook niet meteen de verkoper de schuld geven; wij weten allemaal immers niet wat Beekman in de tussentijd nog met de ontvanger heeft gedaan of wat er tijdens het transport gebeurd is.
(Nogmaals; dat zijn de risico's die verbonden zijn aan 2dehands-aankopen en/of internetaankopen.)

Back