Sovereign of the Seas

Dat je zo'n prachtwerk kunbtverkopen. Zo ontzettend mooi om naar te kijken en na al het werk wat je er in hebt gestopt mag je toch wel even genieten van dit prachtige resultaat? Of kriebelt het al voor een volgend project?
Ik doe deze hobby al een tijdje en kan helaas niet al mijn modellen kwijt in mijn kleine flat, dus de meeste worden verkocht tegen kostprijs. Wat het volgend project betreft, daar ben ik al weer even mee bezig, dat is het Statenjacht van kolderstok.

In dit verslag van de Sovereign of the Seas, waar ik tot nu toe het langst aan heb gewerkt, iets meer als 3 jaar ontbreekt nog een mooie foto, waar de tuigage mooi op word weergegeven, dus...
JPG_5720_3117_bewerkt-1.jpg

Tja Piet, net zoals Hans al eerder zij, ook ik heb hem al in het echie mogen bewonderen, maar dat maakt niet uit je kan er nl geen genoeg van krijgen, zeker als zij zo in beeld gebracht word met jou inmiddels befaamde foto kunsten.....:wave

waarom de 2 onderste geschutspoorten uitsnijden als er toch een poortje overheen komt ,als je besloten heb de poorten gesloten te houden.
Je moet wat duidelijker zijn, want hier kan ik geen hout van snijden. Welke 2 geschutpoorten worden hier bedoeld...?? Volgens mij zijn er twee hele rijen met gesloten poorten. Als je dat bedoeld dan is dat omdat de beslissing om de poorten te sluiten veel later is gekomen nadat de poorten al uitgesneden waren. Dit soort vragen lijken mij trouwens overbodig omdat dit in het verslag te lezen staat.... Niet dat het erg is hoor, er zijn meer mensen die alleen de plaatjes bekijken ;)

sorry mijn vraag verkeerd gesteld ,als ik zou besluiten de onderste 2 rijen geschutspoorten ook gesloten weer te geven dan hoef ik toch de poorten niet uit snijden maar de poort gewoon over romp plakken ,of zie ik het verkeerd?

Back