Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit is de 2e keer dat ik van U een les krijg in fotografie en met alle respect, dat is niet nodig. Ik heb een cursus fotografie voor de spiegelreflex camera met succes afgerond.Een werkelijk schitterend schip! Maar het is wat jammer van de foto. Hang er eens een wit laken achter en fotografeer dan zonder flits. De meeste heel eenvoudige camera's hebben een tool waar "witbalans" op staat. Maak dan overdag een foto met de aanduiding "bewolkt" en je zult een prachtig resultaat zien. Dan kun je ook makkelijker details fotograferen. Het is nu zo jammer dat allerlei afleidingsdingen op de achtergrond zijn te zien.
Het is even wat gedoe, maar het resultaat mag er dan ook zijn.
Succes,
Constant
Ik ben sprakeloos Piet....................., nog een paar daagjes en dan mag ik gelukkig ook weer aan de slagIk sluit af met één van mijn 'betere' foto's
Is natuurlijk maar een foto trucje, maar had inderdaad goed gekund, alhoewel ik zeer tevreden ben met het frans-blauw.Ja, die zwarte kleur heeft ook wel wat Piet.
Ik ken dat soort vitrines wel Hans, het is alleen dat de Sovereign vrij groot is en mijn flatje vrij klein. Dus ik moet daar nog even over nadenken hoe ik dit aan moet pakken. Verkopen zou een stuk eenvoudiger zijn....Ik zag pas een halve vitrine op een soort van boekenplank tegen een muur. Misschien iets voor jou.