Snelle, sterke auto.

idd ga ik doen ;), valt veel te vinden op wondertiger de mensen daarzo zijn er zeer over te spreken. Naja ga het zien, ben benieuwd. Is een goede concurrent voor de savage in iedergeval (alhoewel de bouw tussen deze auto's totaal verschillend is...)

Laten we weer :ontopic: gaan. De slash ;), goede auto niks mis mee. Zijn imo wel een paar hop-ups nodig om hem echt bullet-proof te maken (bij de 4x4 versie is wel aan te raden om deze parts van king-headz te nemen klik en klik) en misschien rpm a-arms/metal-geared servo. Maar over het algemeen is de 4x4 denk ik niet echt verkeerd (box-stock), lees anders eens wat dingen in het slash topic...Kom je al snel de + en - punten tegen van de auto tegen. Succes met je keuze in ieder geval!

Waar heb je of ga je dat wagentje bestellen dan?

Rcracer komt ook bij minicars dus die is wel bekend ;). Rcracer kijk anders ffe op wondertiger.com en dit filmpje is wel interessant:

zwakste punt van de auto zijn de hinge pins, op het forum maken ze deze hinge pins zelf en heb er een paar besteld (digidem hinge pin)

Maar let erop dat je met alles wel iets duurder dan de slash uit gaat komen, maar imo heb je dan wel betere kwaliteit spullen (tot nu toe ;)). Komt een zender bij (computer zender/10 modellen geheugen) ESC en motor tot 6S, komt ook een redelijke servo bij in iedergeval is ie metal geared.

Als ik de auto eenmaal binnen heb post ik wel wat dingen.

Laatst bewerkt door een moderator:
de ultimate zal wel wat sterker zijn alleen weet ik niet hoe duur die hopups los zijn. als je je wagen goed wilt hebben moet je je auto toch wel aanpassen zoals je setup enzo, teminste voor de mvw......
ik zou het niet weten voor bashen want dan zijn ze vaak al super

de ultimate zal wel wat sterker zijn alleen weet ik niet hoe duur die hopups los zijn. als je je wagen goed wilt hebben moet je je auto toch wel aanpassen zoals je setup enzo, teminste voor de mvw......
ik zou het niet weten voor bashen want dan zijn ze vaak al super

Wat bedoel je precies met de setup? De motor en de esc? :confused:

maar voor bashen is dit misschien wel overbodig. kan je gewoon alles standaard rijden alleen met de baan is het wel fijn om alles effe een beetje aan te passen.

bij de ultimate is ook nog niet alles goed hoor ;), nog steeds hou je je midden diff lager dat een zwak punt is, de a-arms vervangen door rpm en nog wat dingetjes...Dus ultimate is idd beter, maar nog steeds zijn er zwakke punten.

Edit:
Sorry sorry sorry dat ik niet meer heb gereageerd op dit topic. Het uiteindelijke geld wat aan een nieuwe auto uitgegeven zou worden was besteed aan een nieuwe laptop. Die had ik net even wat harder nodig. Maar, ik ben toch heel veel wijzer van dit topic geworden! Hartstikke bedankt!
Nogmaals, excuus voor de nogal late reactie.

Kunt u mij dan uitleggen waarom je de shock bevestiging zult breken als je alu caps erop plaatst:confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een HPI Bullet MT 3.0 gehad (MT en ST zijn vrijwel hetzelfde, kap en hoogte verschilt, en de banden) en heb deze verkocht omdat ik meer dan 150 euro aan schade eraan heb gehad. De knoop doorgehakt en heb voor 180 euro verkocht. Bij de 180 euro heb ik toen nog zo'n 180 euro bijgelegd, een Rustler VXL gekocht en tot nu toe hooguit 15 euro schade gehad. Ik heb de Bullet 2 jaar gehad, de Rustler nu een jaar. Met de Bullet reed ik voorzichtig, ik was een beginner en heel zuinig erop. Met de Rustler op het begin ook, maar op een gegeven moment kon ik me niet meer inhouden. Tot op de dag van vandaag is er nog maar heel weinig stuk gegaan, en ik rij als een idioot ermee. 3S volgas, ik tik heel vaak snelheden van 100+ KM/H aan, kan niet anders, niet eens op de hoogste vertanding.

Ik weet niet hoe de Bullet Flux is, maar echt waar, ik zou het niet doen. Het is bijna zeker dat het gewoon exact hetzelfde ontwerp is, alleen gewoon een electro-installatie.

De Rustler is echt een veel betere auto. Ik rij hem echt vaak, het is elektrisch, maakt dus geen herrie. Ik kan dus echt overal rijden, waar ik met de Bullet niet overal heen kon want die maakte ontzettend veel herrie, maar goed, dat is voor jouw niet van toepassing want jij hebt het over de Flux.

De Rustler moet nog een stukje harder kunnen dan dat ik nu doe, volgensmij rij ik nu op 28/76 of 28/83. Zo iets, weet het niet zeker. Die auto is daarop met een 3S accu zo snel, overpowered en gaaf, ik zou nooit meer voor een Bullet kiezen.

Ik wil hiermee helemaal niet zeggen dat Traxxas veel beter is dan HPI. Maar wat mijn ervaring betreft is de Rustler veel beter dan de Bullet. Mijn volgende auto kan heel goed een Savage worden, of een HPI On-Road. Ik denk dat ik met de Bullet gewoon een slechte auto heb getroffen. Want veel informatie was er niet over de auto toen ik hem kocht, hij was net 2 weken uit en ik had hem al in huis.

Ik raad je aan om gewoon voor de Rustler VXL te gaan. Ik heb hem bij Toemen gekocht. Nogmaals razendsnel, sterk en mooi (dat is wel een mening). Eventueel zou je hem later makkelijk kunnen upgraden naar bijvoorbeeld een Mamba Max Pro of Mamba Max Monster, maar de VXL is echt snel zat.

Back