Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
idd ga ik doen, valt veel te vinden op wondertiger de mensen daarzo zijn er zeer over te spreken. Naja ga het zien, ben benieuwd. Is een goede concurrent voor de savage in iedergeval (alhoewel de bouw tussen deze auto's totaal verschillend is...)
Laten we weerntopic: gaan. De slash
, goede auto niks mis mee. Zijn imo wel een paar hop-ups nodig om hem echt bullet-proof te maken (bij de 4x4 versie is wel aan te raden om deze parts van king-headz te nemen klik en klik) en misschien rpm a-arms/metal-geared servo. Maar over het algemeen is de 4x4 denk ik niet echt verkeerd (box-stock), lees anders eens wat dingen in het slash topic...Kom je al snel de + en - punten tegen van de auto tegen. Succes met je keuze in ieder geval!
oke nice,
misschien dus ook bij purmerend komen rijden?
Ligt er een beetje aan welke hop-ups je koopt en waar.Bij mvw? Heb ik soms wel gereden, ben zelfs lid.
Maar als ik voor de slash 4x4 ga, ga ik maar gelijk voor de Ultimate editie. Lijkt me goedkoper dan al die hop-ups nog eens apart kopen.
de ultimate zal wel wat sterker zijn alleen weet ik niet hoe duur die hopups los zijn. als je je wagen goed wilt hebben moet je je auto toch wel aanpassen zoals je setup enzo, teminste voor de mvw......
ik zou het niet weten voor bashen want dan zijn ze vaak al super
shock-caps springen er soms af. Alu versie erop en klaar is kees.