Smit Nederland

totaalplaatje tot hoever ik nu ben
full

Laatst bewerkt door een moderator:
druk bezig met de mast.lekker anders gedaan dan t origineel
zit alleen nog te verzinnen of ik hem klapbaar maak,of niet

Alex,

Klapbaar is heel makkelijk ook ivm met vervoer!

Dus als je het ziet zitten gewoon doen, ik weet zeker dat je er geen spijt van krijgt,,,,

mvg,
Paul

Klinkt simpeler dan het waarschijnlijk is, maar ik ben het er wel mee eens. Ik heb een southampton sleepboot en daarvan heb ik tot nu toe de mast voorzichtig losgetrokken voor het vervoer; al is die daar niet voor bedoeld. Het is bedoelt om 1 keer erin te klikken, maar ik vind dat uitstekende deel dan wel erg breekbaar dus ik haal het er liever af.

VrGr,

Theo

ik ga kijken of ik de mast klapbaar maak,of dat ik de mast ergens overheen of in kan zetten,dan is de boot idd wel een stuk lager met het transport

gr oase/alex

ik ga kijken of ik de mast klapbaar maak,of dat ik de mast ergens overheen of in kan zetten,dan is de boot idd wel een stuk lager met het transport

gr oase/alex

een tip voor je mast:
een antenne van een (oude) zender gebruiken (die gene die je nog kan uitschuiven). dan hoef je niet een heel systeem te maken om hem kantelbaar te maken maar schuif je hem er gewoon in.

gr Brecht

Kan me daar wel wat bij voorstellen als je gevoelige luchtwegen hebt.
Maar dan ga je toch meestal piepen en niet gillen. . . .

daar gaan we van uit Alex, maar zal pas volgend jaar worden wanneer wij elkaar 1:1 treffen denk ik, want veel vaarweer zit er niet meer in.

En nog bezig?

jep,ben nog druk bezig,vandaag veel kleinere dingen in elkaar gezet,en een werkdek op het achterdek aan het creeren,foto`s volgen

gr alex

schoorstenen en plateau voor de mast
full

werkdek
totaalplaatje tot nu toe
full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back