Sloep van de hmav Bounty

Hij heeft het resultaat nog niet gezien. Volgende week word het model opgehaald, dus ik hou het nog een beetje als verassing. Hij heeft al wel enkele foto's gezien die ik heb opgestuurd tijdens het opknappen en als beloning heeft hij al laten weten dat mijn volgende model mij niets gaat kosten :):):)

Dat is toch een mooi gebaar van die man. Het model is heel mooi gerepareerd Piet. Nu kan de eigenaar er weer volop van genieten!

Eigenlijk heb ik meer zin in de 17e eeuwse fluit die Hans aan het bouwen/maken is, als volgende Kolderstok model. Maar die is dus nog niet gereed, dus ik denk er nog ff over.
De fluit past ook meer bij jouw ervaring en kunde van bouwen. Maar het duurt helaas nog even voor ik deze af heb.

De fluit past ook meer bij jouw ervaring en kunde van bouwen. Maar het duurt helaas nog even voor ik deze af heb.
Gelukkig heb ik nogal veel geduld Hans, dat groeit met de jaren :). Ik moet ook nog een kanon bouwen, kadootje voor een verjaardag dus we zien wel hoe het allemaal uitkomt...

Vandaag de tuigage van de hms Fly compleet gemaakt. Het model is al een jaar of 9 geleden gebouwd en een keer gevallen waardoor het beschadigd werd, met name de grote mast. Er staat geen verslag van dit model hier op het forum. Tussen de bedrijvigheid door af en toe aan de schade gewerkt en nu is ze dus weer toonbaar:rolleyes:. De sloep en de boothouder zijn eigen ontwerp omdat deze items destijds niet in de kit zaten. Hier enkele plaatjes van het gerepareerde model, tevens het enige model wat ik heb gebouwd met een wit geschilderd onderwater schip en ook rijkelijk voorzien van het nodige tuigwerk...
JPG_0746_5829_bewerkt-1.jpg

JPG_0748_5831_bewerkt-1.jpg

JPG_0747_5830_bewerkt-1.jpg

JPG_0742_5825_bewerkt-1.jpg

Back