Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hij heeft het resultaat nog niet gezien. Volgende week word het model opgehaald, dus ik hou het nog een beetje als verassing. Hij heeft al wel enkele foto's gezien die ik heb opgestuurd tijdens het opknappen en als beloning heeft hij al laten weten dat mijn volgende model mij niets gaat kostenHeeft je 'klant ' het eindresultaat ook al gezien? En in case, wat was zijn reactie?
Freek
Dan wordt dit enorm gewaardeerd Piet! Leuk voor je zeg.Hij heeft het resultaat nog niet gezien. Volgende week word het model opgehaald, dus ik hou het nog een beetje als verassing. Hij heeft al wel enkele foto's gezien die ik heb opgestuurd tijdens het opknappen en als beloning heeft hij al laten weten dat mijn volgende model mij niets gaat kosten![]()
Dus toch de 7 Provinciën.Hij heeft het resultaat nog niet gezien. Volgende week word het model opgehaald, dus ik hou het nog een beetje als verassing. Hij heeft al wel enkele foto's gezien die ik heb opgestuurd tijdens het opknappen en als beloning heeft hij al laten weten dat mijn volgende model mij niets gaat kosten![]()
Ik denk dat de 7P iets teveel van het goede is.... Bovendien is dat model al geschrapt van mijn verlanglijst, omdat er al genoeg gebouwd worden hier, dus daar kan ik weinig aan toe voegen.Dus toch de 7 Provinciën.![]()
Het is natuurlijk hobby en geen werk, dus in principe vraag ik er niets voor. Een goed gevoel hou ik er zowiezo aan over omdat de missie geslaagd is...Wat ik bedoel te zeggen.
Niet te bescheiden en je moet er een goed gevoel aan over houden dat je goed gecompenseerd bent voor de arbeid en ook het plezier. Maar dat laatste moet je niet vertellen.![]()
Hij heeft het resultaat nog niet gezien. Volgende week word het model opgehaald, dus ik hou het nog een beetje als verassing. Hij heeft al wel enkele foto's gezien die ik heb opgestuurd tijdens het opknappen en als beloning heeft hij al laten weten dat mijn volgende model mij niets gaat kosten![]()
En dat is dan ook waar je het allemaal voor gedaan hebt Piet, lekker een paar maanden bezig geweest, ons middels dit verslag weer mee te laten genieten, en wetende dat dit zeer gewaardeerd word door de eigenaar en zijn familie.... de hobby in optima formaEen goed gevoel hou ik er zowiezo aan over omdat de missie geslaagd is...