sleep en zweef Zaterdag 23-05-2015 ginkelse heide

Gert-Jan super dat je toch langs kom.

Ik heb al 7 loodaccu's vol staan nog een paar ontvanger accu's en alles ligt vol.
Misschien dat ik 10 uur niet red.
Maar ik doe mijn best.

Oef 7 keer 100 meter lopen met een loodaccu dat is heftig.
Tot morgen

welke stad of dorp moet ik trouwens in de tom tom invoeren bij de verlengde arnemse weg?

Ede is het beste Bertus . En er zijn vast wel mensen die even willen sjouwen , kwestie van even lief kijken ;)

Ik kan mijn lichaam er niet toe bewegen om die kant op te komen,
Helaas...

GJ

Geweldige dag gehad. De motregen stopte om 12.00u en toen kon het feest beginnen. Bertus die eerst maar niet kon stoppen met zijn nieuwe Fox en daarna met zijn Piper....geweldig. Wolkenbasis was in eerste instantie erg laag, onder de 200 meter, wat spannende sleepjes opleverde. Later brak het open en werd het naast super thermisch ook gewoon lekker weer. Toen ik om 17.30u naar huis ging (moest) was nog lang niet iedereen klaar.....
En volgens mij heeft iedereen véél gevlogen en veel gelachen. Zoals gebruikelijk was ik weer eens te druk met vliegen om foto's te maken. Heb wel onboard beelden vanaf mijn Libelle maar dat duurt even.

Serge bedankt!

Jammer Gert Jan dat het niet lukte sterkte in de strijd.

Zo ik ben ook weer thuis een lekker kleurtje gekregen.
Na het regentje de fox ingevlogen hij vliegt boven verwachting.
Wel moeten er nog wat instellingen gewijzigd worden.

Daarna lekker gesleept.
Arjan nog lekker laag gesleept.
Wat een geweldig mooie locatie is dat zeg.
Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de geweldig fijne dag die ik gehad heb.

Laatst bewerkt:
We willen trouwens wel beelden;)
Er was iemand met een flinke camera flink aan het schieten .
Zijn accu was helemaal leeg dus kom maar op met die beelden.

Gaan we regelen bertus, die fotos. Overigens was de accu al deels leeg toen we aankwamen. Was echt super evenement en mijn voorstel, een jaarlijks evenement.
ps, hoop dat je niet te veel schrok van mijn halve ongecontroleerde overtrekrol op 4 meter hoogte, gevolgd door de fraaie ruglanding.

Oke maar volgens mij zijn er plaatjes genoeg geschoten. ;)
Zie erg naar de plaatjes uit.

Nee ik ben niet geschrokken hoor maar vond het super knap wat je deed.
Zelf heb ik er ook altijd lol in om gek achter een sleepkist te doen, mits de sleper er geen probleem mee heeft.
Maar wat jij deed slaat alles dat ga ik niet snel nog een keer zien hahahaha.

Geweldig Arjan leuk om het zo te zien.
We vliegen rustiger dan ik verwacht had.
Mooi beeld ook trouwens.

Sebastiaan er zijn meer van zulk soort meetings hoor.
In Kampen in binnenkort weer een elektro sleepmeeting dat is ook altijd erg gezellig.
Maar vintage en sleeptreffen waar ook met brandstof gesleept wordt zijn erg leuk.

Gewoon het forum goed in de gaten houden.

Laatst bewerkt:
Het was weer een geweldige dag! Ik heb genoten. Eerst nog wel wat geduld nodig vanwege een klein regenfrontje maar rond 12 uur kon er gevlogen worden. En wat is die locatie mooi! Zo gauw de zon door breekt komen de thermiekbellen los! Heel bijzonder....
Ik heb nog een paar foto's gemaakt. Dus hierbij een fotoverslag van deze geslaagde dag..

Back