SkyRC TORO 1/8 Brushelss Combo : Esc. 2160Kv motor & Prog. Card

Hallo,

Ik wilde voor mijn traxxas slash vxl 2wd deze set: SkyRC SkyRC TORO 1/8 Brushelss Combo : Esc. 2160Kv motor & Prog. Card. Heb al wat rond gekeken op het internet, maar niet echt iets over kunnen vinden. Heeft iemand deze set of een deze motor of regelaar? Wat is je mening over deze set of ervaring. Hij is net iets goedkoper dan een mamba monster. Linkje waar je hem kan onder andere kan kopen: iMAX - SkyRC SkyRC TORO 1/8 Brushelss Combo : Esc. 2160Kv motor & Prog. Card

SKYCP1515hr.jpg

Alvast bedankt

Bedankt voor de reacties. Ik had een intergy dif-moter houder in gedachte. Mod 1 tandwielen van 26pinion en 34 spur en 4s lipo ( 2x 2s lipo in serie met 2x lipo alarm ). De traxxas rustler kan dit ook, de slash is toch van het achterste aandrijving vrijwel identiek van de rustler of niet? Ps. ik had die traxxas slash vxl roller, dus zonder elektronica maar wel met servo. Er zit nu een 4500kv in met een rc plus 35c 5000mah lipo accu, gaat nu ook al als een kanon, maar ik "raak er aan gewend" en wil nu nog een stapje meer geweld in dat ding doen :wink:. Plek heb ik genoeg om te rijden.

Laatst bewerkt:
Iets nieuws zoeken wat nog een beete " betaalbaar" is valt toch tegen. Heb deze motoren al getest: ezrun 10t, castle creations 4600kv, modelcraft 8 en 10t en de reely 13t. Die castle had ik ook gezien, maar valtie niet samen met de 10t modelcraft moter die ik ook heb? Ik had ook nog een castle creations 2400kv gezien, die kost ongeveer 245 euro. Ik zie de bomen door het bos niet meer.

Back