Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Schijnen ook rommel lagers te zijn,

Lagers zijn niet verkeerd.
Als je niet keihard crasht kunnen ze best wat hebben.
Na een harde crash komt er wat speling op de lagers, maar daar valt nogsteeds mee te vliegen, al gaat je videokwaliteit wel wat achteruit ivm trillingen.

zelfde probleem hier, ik heb me ook voorgenomen om niet te crashen, maar m'n duimen gaan vaak verkeerd:p
Bij mij gaat het niet om hoe mooi ie is, maar om de centen :p

Hier mijn schatje. Tarot 650. 2814 700 kv tarot motoren. Tunigy plush 30A. Rollei 4s cam tevens mijn fpv cam. 600mw immersion met fatshark. Naza MLite. 4s lipo 5000. Carbon props12x4,5 Telefonisch bijval gekregen van Emil Psyco over het inregelen etc. Erg tevreden. Quad vliegt super.

http://www.modelbouwforum.nl/forums/members/roclom-albums-quad-tarot-650-picture182896-image.html

Op zijn koppie

Modelbouwforum.nl - Fotoalbum van Roclom: Quad tarot 650 - Afbeelding

Opnieuw opgebouwd zonder 800 plaat. Esc nu onder gemonteerd, en alles schroefjes vastgezet met lock bond. Blijft nu eindelijk strak vliegen zonden getril etc.

Modelbouwforum.nl - Fotoalbum van Roclom: Quad tarot 650 - Afbeelding

Hoop dat het lukt met de fotos. Anders probeer ik het nog een andere keer. Leek op het forum en in de hobby. Maar vind het wel een supergave hobby. Mijn vrouw denkt er anders over. Vandaag voor het eerst fpv naar de grootste windmolen gevlogen van Europa volgens mij. Staat bij ons in Medemblik. Zenuwen gieren door mn lichaam bij het naderen van die grote wieken. ;) maar quad is weer veilig aan de grond gekomen. Ook wel eens fijn.

Ziet er netjes uit hoor :thumbsup:

Nog een tip. Het lijkt dat je je lipo laad terwijl hij er nog in zit.. mocht er iets fout gaan met laden dan ben je je model ook kwijt.

Dat is niet zo zeer nodig maar mocht er wat fout gaan bij het laden en hij zit nog in je model dan kan dat beste schade op leveren

Mijn mini is klaar! Op naza zonder de v-sen unit.. Voor wat meer info verwijs ik je door naar de bouwverslagen ;)
dscf8471.jpg

dscf8465.jpg

dscf8464.jpg

dscf8467.jpg

Laatst bewerkt:
Thnx!

Nee , nu nog geen reording cam erop.. Eerst maar fpv oefenen! Moet nog wat finetunen.... Maar de eerste ruwe vlucht ging leuk, hoewel dat nog LOS was... ;)

Vandaag snel mijn nieuwe Blackout mini H in elkaar gefrot voor morgen meeting!

Er zit voorlopig geen FPV Gear op (nog niet mee begonnen)

ZMR motors met 5 inch props.
30A regelaars, afros zijn nog onderweg :rolleyes:
naze32 acro
Lemon DSM2 satteliet ontvanger.
3s 1400 turnigy

458 gram vliegklaar.

full

Samen met de ZMR X frame welke nog opgebouwd moet worden.
Ook met ZMR motors en binnenkort naze32
full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back